به گزارش قدس آنلاین به نقل از آستان نیوز، سید مرتضی بختیاری ضمن تقدیر از تلاش های شبانه روزی خادمان امام رضا(ع) و کارکنان معاونت اماکن متبرکه اظهار کرد: خدماتی که در صحن ها و رواق های حرم مطهر به زائران بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) ارائه می شود، مبنای قضاوت مردم درباره آستان قدس رضوی قرار می گیرد و باید تلاش کنیم تا با تکریم و احترام هر چه بیشتر زائران رضایتمندی حداکثری آنان را فراهم کنیم.
وی گفت: کارکنان، خدام و نیروهای زحمت کش آستان قدس رضوی در مناسبت های مختلف سال نظیر ماه مبارک رمضان، ایام نوروز، ایام دهه کرامت و ایام شهادت حضرت رضا(ع)، با اخلاص و اعتقاد قلبی به امر خطیر خدمت رسانی به زائران مشغول هستند و ایجاد زمینه و بستر مناسب برای خدمتگزاری بهتر و شایسته تر را وظیفه خود می دانند.
بختیاری تاکید کرد: خدمت در حرم نورانی امام رضا(ع) توفیقی عظیم است که باید قدردان آن باشیم و فرصت خدمت در این سنگر مقدس را غنیمت بشماریم.
وی در ادامه سخنانش با اشاره به تشرف 27 میلیون زائر در سال به بارگاه منور رضوی خاطرنشان کرد: بشریت راهی جز پناه آوردن و تمسک به ساحت قرآن و معارف اهل بیت(ع) ندارد و راه سعادت دنیوی و اخروی، گره خوردن قلوب مردم با معنویت است.
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم آیت الله واعظ طبسی بیان کرد: ایشان از استوانه های انقلاب بودند و برای پیروزی انقلاب اسلامی، سختی ها و مرارت های بسیاری را به جان خریدند.
۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۰
کد خبر: 416107
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در دیدار با کارکنان معاونت اماکن متبرکه و امور زائران و دست اندرکاران خدمت رسانی به زائران حرم مطهر رضوی گفت: موفقیت و بالندگی هر سازمان به نیروی انسانی آن بستگی دارد و بحمدالله بدنه کارکنان آستان قدس رضوی از نیروهای مومن، معتقد و دلداده به ساحت قدسی حضرت رضا(ع) تشکیل شده است.
نظر شما