قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در دیدار با کارکنان معاونت اماکن متبرکه و امور زائران و دست اندرکاران خدمت رسانی به زائران حرم مطهر رضوی گفت: موفقیت و بالندگی هر سازمان به نیروی انسانی آن بستگی دارد و بحمدالله بدنه کارکنان آستان قدس رضوی از نیروهای مومن، معتقد و دلداده به ساحت قدسی حضرت رضا(ع) تشکیل شده است.

ایجاد بستر مناسب برای خدمتگزاری بیشتر به زائران را وظیفه خود می دانیم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از آستان نیوز، سید مرتضی بختیاری ضمن تقدیر از تلاش های شبانه روزی خادمان امام رضا(ع) و کارکنان معاونت اماکن متبرکه اظهار کرد: خدماتی که در صحن ها و رواق های حرم مطهر به زائران بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) ارائه می شود، مبنای قضاوت مردم درباره آستان قدس رضوی قرار می گیرد و باید تلاش کنیم تا با تکریم و احترام هر چه بیشتر زائران رضایتمندی حداکثری آنان را فراهم کنیم.
وی گفت: کارکنان، خدام و نیروهای زحمت کش آستان قدس رضوی در مناسبت های مختلف سال نظیر ماه مبارک رمضان، ایام نوروز، ایام دهه کرامت و ایام شهادت حضرت رضا(ع)، با اخلاص و اعتقاد قلبی به امر خطیر خدمت رسانی به زائران مشغول هستند و ایجاد زمینه و بستر مناسب برای خدمتگزاری بهتر و شایسته تر را وظیفه خود می دانند.
بختیاری تاکید کرد: خدمت در حرم نورانی امام رضا(ع) توفیقی عظیم است که باید قدردان آن باشیم و فرصت خدمت در این سنگر مقدس را غنیمت بشماریم.
وی در ادامه سخنانش با اشاره به تشرف 27 میلیون زائر در سال به بارگاه منور رضوی خاطرنشان کرد: بشریت راهی جز پناه آوردن و تمسک به ساحت قرآن و معارف اهل بیت(ع) ندارد و راه سعادت دنیوی و اخروی، گره خوردن قلوب مردم با معنویت است.
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم آیت الله واعظ طبسی بیان کرد: ایشان از استوانه های انقلاب بودند و برای پیروزی انقلاب اسلامی، سختی ها و مرارت های بسیاری را به جان خریدند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.