قدس آنلاین- تبریز: معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌ شرقی گفت: بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان برای رفع نواقصات اتوبان پیامبر اعظم(ص) نیاز است.

 بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان برای رفع نواقص اتوبان پیامبر اعظم(ص) نیاز است

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، سعید شبستری‌خیابانی  امروز در همایش دهیاران منطقه هشترود اظهار داشت: کشور ما در تولید دانش هسته‌ای اول بود و دولت باعث تثبیت آن شد.

وی افزود: در دوره‌های قبلی هرج‌ و مرج اقتصادی و طوفان سیاسی در کشور حاکم بود اما الآن کشور در آرامش و رونق اقتصادی است.

شبستری با اعلام اینکه هم‌اکنون دولت تورم را به زیر 10 درصد رسانده است افزود: دولت توجه ویژه به روستاها علی‌الخصوص روستاهای دورافتاده و فاقد امکانات دارد.

وی گفت: 800 میلیارد دلار از محل فروش نفت درآمد دولت قبلی بود و اگر دقت کنیم هیچ‌گونه کاری در روستاها انجام نگرفته بود اما الآن دولت یازدهم با دست‌ خالی خدمات قابل شایانی به روستائیان ارائه می‌دهد.

وی گفت: بیش از 300 میلیارد تومان برای رفع نواقصات اتوبان پیامبر اعظم(ص) نیاز است.

شبستری با اعلام اینکه دهیاران در خط مقدم تلاش قرار دارند گفت: از دهیاران انتظار می‌رود از ظرفیت‌های بالقوه روستاها استفاده کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌ شرقی با بیان اینکه 275 میلیارد تومان برای دهیاران استان در طول سه سال داده‌ شده است، اظهار داشت: خدمت بی‌منت به مردم را واجب و مردم شایسته خدمت هستند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار با بیان اینکه از محصولات صنایع‌ دستی روستایی حمایت‌های مالی خواهد شد ادامه داد: 5 دهیاری که بتوانند کار ویژه‌ای در روستا انجام دهند و تحول ایجاد کنند مورد تشویق قرار خواهند گرفت.

وی قول مساعد استاندار را برای ساخت پل‌های تخریب‌ شده روستاهای هشترود که در سیل اخیر تخریب‌ شده بودند را داد و گفت: با دستور استاندار این پل‌ها تا پایان امسال ساخته خواهند شد.

انتهای پیام/60002/ط

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.