قدس آنلاین: زندانی جانباز زندان رژیم آل خلیفه با بیان اینکه انقلاب مقطعی دوامی ندارد، گفت: طوفان انقلاب ایران کل جهان را فراگرفته، اما انقلابی موفق است که پایدار بماند.

طوفان انقلاب ایران کل جهان را فراگرفته است

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی صبح امروز در اردوی آموزشی جهان اسلام (مشهد پایگاه تربیت نیروهای جهانی انقلاب اسلامی) در جمع فعالان فرهنگی مساجد محوری مشهد اظهار داشت: غریبانه‌ها از دوران عیسی بن مریم روح الله تا خمینی روح الله بود.

وی افزود: طوفان انقلاب ایران کل جهان را فراگرفته و در مدت دو ماه که در زیرزمین‌های بحرین من را شنکجه دادند سران آل خلیفه می‌گفتند خمینی تو را فرستاده و من گفتم بیش از ربع قرن است که این مرد بزرگ در زیرخاک است، ولی باور نکردند و این نشان از زنده بودن انقلاب امام خمینی(ره) پس ارتحال ایشان دارد.

زندانی شکنجه دیده زندان رژیم آل خلیفه با بیان اینکه فعالان فرهنگی مساجد باید در حدتوان و تخصص خود جلو بیایند و اسلام را در نقطه‌ای از زمین گسترش دهند، فعالان فرهنگی مساجد اجازه ندهند که این پرچم به زمین بیفتد.

موسوی تصریح کرد: اسلام ناب محمدی(ص) در شامات گسترش یافته و بیشتر تربیت شده‌ها، تربیت شده جبل عامل بودند و اگر بخواهیم می توانیم کار کنیم.

وی با اشاره به نقش 4 روحانی تاثیرگذار در پیروزی انقلاب ایران، تأکید کرد: امام خمینی(ره) در دهه 60 و 70 میلادی بحث انقلاب را با 4 نفر از علما داشتند که عده‌ای به این صحبت‌ها می‌خندیدند و همین 4 نفر سبب پیروزی انقلاب شد و 4 نفر به بیش از 40 میلیون نفر رسید.

زندانی جانباز زندان رژیم آل سعود بیان کرد: بحرین اسلام ناب محمدی(ص) را به راه انداخت و کل ملت بحرین شیعه شدند و این موقعیت را حفظ کردند.

موسوی با بیان اینکه مقاومت ملت بحرین به ویژه رزمندگان جوان عاملی در جهت عدم موفقیت دشمنان شد، گفت: عبدالملک اعلام کرد با جنگ نمی‌توانیم پیروز شویم، زیرا حاضرند تمامشان جان دهند اما خاک ندهند.

وی افزود: راه زنان دریایی به بحرین آمدند و همین رزمندگان دلاور با آنها مبارزه کردند و اجازه ورود آنها را از طریق مرزهای آبی بحرین ندادند.

زندانی شکنجه دیده زندان رژیم آل خلیفه ادامه داد: شیخ یوسف بحرانی معتقد است ذلت بر این ملت زمانی نوشته شده که از نقطه قوتش صرف نظر کرد و این ملت مقاوم خون و شهید دادند تا خاکشان در اختیار دشمن قرار نگیرد.

موسوی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها در برخی موارد از اسرائیلی‌ها هم بدتر هستند، عنوان کرد: آمریکایی‌ها به نوامیس بحرین تجاوز کردند و نردم بحرین در این رابطه انقلاب کردند که آل خلیفه واکنش نشان داد و هر 10 سال یک انقلاب در بحرین بود که آخرین آن جنگ بیداری اسلامی در سال 2011 بود.

موسوی گفت: پس از پیروزی انقلاب ایران شاهد انقلاب‌هایی در کشورهای دیگر بودیم که در بحرین در سال 2011 بود و اوج بدبختی‌هایی که در بحرین بود به دلیل مذاکرات سال 2002 بود که هیچ نفعی برای ملت بحرین نداشت و غربی ها از 61 کشور شیعه و سنی را به حان هم انداختند و به آن‌ها تبعه داخلی دادند تا جمعیت شیعه افزایش نیابد و به 300 هزار نفر از کشورهای مختلف تبعیت بحرینی دادند و اعتراض شیخ عیسی قاسم را شاهد بودیم.

زندانی جانباز زندان رژیم آل خلیفه با تأکید بر اینکه شکنجه‌های زیادی از سوی مزدوران 14 کشور دیدم، گفت: ارتش ملی میهنی در بحرین نداریم و اگر همدل باشیم رژیم آل خلیفه را سرنگون می کنیم، اما انقلابمان یک انقلاب مقطعی بود که چنین انقلابی دوام ندارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.