۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵
کد خبر: 416822

سفیر کشورمان در لبنان با اشاره به خسارتهای جبران ناپذیر انسانی و مادی ناشی از حضور گروه‌های تروریستی و آثار آن بر آینده منطقه، همکاری همه کشورها برای مقابله با این تهدیدات و قطع حمایتهای معنوی و مادی از این گروه‌ها را ضروری شمرد.

دیدار نماینده سازمان ملل با سفیر ایران

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، «سیگیرید کاک» نماینده ویژه دبیر کل سازمان ملل در امور لبنان صبح با محمد فتحعلی سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار طرفین آخرین وضعیت لبنان و منطقه به ویژه پس از تحولات اخیر در صحنه سوریه را مورد بررسی قرار دادند.

نماینده ویژه دبیر کل سازمان ملل در این ملاقات ضمن تشریح ارزیابی سازمان ملل از اوضاع منطقه و حساس خواندن شرایط کنونی آن و تأثیرات آن بر لبنان از جمله آوارگان سوری در منطقه، بر ضرورت حمایت بین‌المللی از این کشور تأکید کرد.

سفیر کشورمان نیز با اشاره به خسارتهای جبران ناپذیر انسانی و مادی ناشی از حضور گروه‌های تروریستی و آثار آن بر آینده منطقه، همکاری همه کشورها برای مقابله با این تهدیدات و قطع حمایتهای معنوی و مادی از این گروه‌ها را ضروری شمرد.

محمد فتحعلی در بخش دیگری با تقدیر از دستاوردهای لبنان در جلوگیری از سرایت ناامنی به این کشور، از نقش برجسته نیروهای نظامی و امنیتی و مقاومت اسلامی لبنان در این زمینه تقدیر و بر لزوم احترام به مکونات سیاسی و طوایف آن تأکید کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.