قدس ‌آنلاین- بیرجند: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی گفت: امسال این شرکت۱۷ میلیارد تومان بدهکار است و بدهی تعهدات عمرانی نیز ۱۰ میلیارد تومان بوده که تعهدات عمرانی براساس پیشرفت کار انجام می‌شود.

شرکت آب وفاضلاب روستایی خراسان جنوبی ۱۷ میلیارد تومان بدهکار است/ مطالبات پیمانکاران آب روستایی دراستان تسویه می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بیرجند، علی اکبر بسکابادی  در آمراسم افتتاح طرحهای آبرسانی روستایی خراسان جنوبی از بازشدن ردیف اعتباری اسناد اوراق خزانه اسلامی خبر داد و اظهار داشت: فهرست پیمانکاران، مشاوران و تولیدکنندگانی که تا 23 مردادماه امسال از این شرکت طلبکار هستند برای پرداخت بدهی به وزارتخانه های متبوع ارسال شد.

وی میزان بدهی از محل تعهد عمرانی را 10 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: با باز شدن ردیف اعتباری به میزان 10 میلیارد تومان، پیمانکاران با حدود 6 میلیارد و 700 میلیون تومان از بدهی‌ها اوراق دریافت و با فروش آن در تالار بورس هزینه‌ها را تامین کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی میزان بدهکاری سال جاری را 17 میلیارد تومان و بدهی تعهدات عمرانی را 10 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: تعهدات عمرانی براساس پیشرفت کار انجام می‌شود.

بسکابادی استقبال پیمانکاران و مشاوران و تولیدکنندگان آب و فاضلاب روستایی برای استفاده از این اوراق را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در صورت تامین اعتبار بدهی دیگر پیمانکاران که حاضر به استفاده از این اوراق نبودند پرداخت می‌شود.

وی بیان کرد: این اقدام برای نخستین بار در حوزه  آب روستایی استان انجام شده و در صورت افزایش استقبال برای تامین اوراق براساس موافقت مسئولان مشکلی وجود ندارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.