تیم فوتبال اتلتیکو مادرید فصل جدید را بر خلاف انتظار شروع کرده و رنگ برد را ندیده است.

بر سر تیم سیمئونه چه آمده است؟/ روخی بلانکو اسیر استرس ناخواسته

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال اتلتیکو مادرید از روزی که دیه گو سیمئونه را بعنوان سرمربی خود برگزیده است به قدرتی بزرگ در فوتبال اسپانیا اروپا تبدیل شده است. این تیم در سال های اخیر قهرمان لیگ اروپا شد. دو بار به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یافت و در لالیگا هم با کنار زدن بارسلونا و رئال مادرید جشن قهرمانی را بر پا کرد.

اتلتیکو مادرید فصل گذشته هم تا آخرین روزها در کورس قهرمانی قرار داشت و در نهایت این عنوان به بارسلونا رسید. ضمن اینکه روخی بلانکو به فینال لیگ قهرمانان هم راه یافت و روند رو به رشد خود را تداوم بخشید.

انتظار می رفت این تیم که حالا کوین گامیرو را هم به خط حمله خود اضافه کرده است شروعی خوب در فصل جدید داشته باشد اما اینگونه نشد. اتلتیکو مادرید در نخستین هفته در ورزشگاه ویسنته کالدرون در دقیقه ۹۵ برتری را از دست داد و به مساوی غیرمنتظره ای در دیدار ابتدایی فصل دست یافت.

این تیم شنبه شب هم برابر تیم تازه صعود کرده لگانس قرار گرفت و هر چه زد به در بسته خورد تا به تساوی بدون گل رضایت بدهد. اکنون بعد از دو بازی ابتدایی فصل اتلتیکو مادرید تنها ۲ امتیاز کسب کرده و این یعنی ۴ امتیاز کمتر از رئال مادرید.

حالا همه از یکدیگر می پرسند بر سر تیم سیمئونه چه آمده است. سرمربی تیم اتلتیکو مادرید البته پاسخ این پرسش را داده است. وی گفته که بازیکنانش آرامش لازم را ندارند و گرفتار استرس شده اند. باید دید که در دیدارهای آینده این استرس از بین خواهد رفت.

آیا سیمئونه که استاد انرژی دادن به تیمش است این مشکل را خیلی زود رفع خواهد کرد یا اتلتیکو در همین ابتدای کار از رئال و بارسلونا عقب می افتد و از کورس خارج می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.