پایگاه خبری تحلیلی قدس انلاین - محبوبه نژاد یوسفی: درپی درخواست ستادمدیریت سوخت برای تکمیل پرونده خودروهایی که در تاکسی تلفنی ها فعالیت میکنند , برخی مدعی ارایه کارت سوخت جدیدی شدند.انها مدعی شدند که کارت سوخت جدیدی صادر شده که دراختیار مدیران اژانسهای تاکسی تلفنی ها قرار گرفته وروزانه و براساس تعداد خودروهای فعال در بنگاه خدماتی دران بنزین شارژ میشود .<BR> <BR>

اختصاصی/ یک نوع کارت سوخت جدید در مشهد رونمایی شد

به گزارش قدس انلاین به نقل از رانندگان تاکسی تلفنی ها , مدیران این اژانسها خواستار تحویل کارت سوخت رانندگان شدند و دربرخی موارد حتی از هر نفر 50هزار تومان بابت تداوم فعالیت وصدور کارت جدید طلب کرده اند .

تاکنون ستاد مدیریت سوخت دراین خصوص واکنش نشان نداده است , این درحالی است که اتحادیه تاکسی تلفنی های مشهد نیز در این خصوص اطلاع رسانی درستی انجام نداده و حداقل بیش از 100 تا 150راننده گرفتار سودجویی این افزاد شده اند .

یک مقام اگاه درگفتگو با خبرنگار ما در خصوص این شگرد سودجویان گفت : ستاد مدیریت سوخت , در فرمهای مشخصی خواستار تکمیل اطلاعات رانندگان درقالب سایت مشخصی شدند که در مرحله بعدی مانند وانت بارها سهمیه سوخت انها را هدفمند خواهد کرد .

این درحالی است که هزینه ثبت نام در این سایت فقط 3هزار تومان است , ولی برخی افراد که درمیان انها علاوه بر مدبران تاکسی تلفنی ها , افراد مسوول هم دیده میشود , از این فرصت سواستفاده کرده و به بهانه صدور کارت سوخت جدیدی که دراختیار مدیران اژانسها قرار میگیرد , نسبت به جمع اوری کارت سوخت رانندگان وحتی دریافت پول از انها اقدام کرده اند.

وی دریافت هرگونه وجه یا کارت سوخت را ممنوع اعلام کرد وگفت که تاکنون هیچ تصمیمی برای تغییر شیوه سهمیه بنزین رانندگان تاکسی تلفنی ها اتخاذ نشده و از هرراننده ای که مورد سواستفاده قرار گرفته درخواست میشود به اتحادیه مراجعه کند.

درعین حال خبرنگار ما کسب اطلاع کرد که ستاد مدیریت سوخت کشور از ثبت نام کنندگان در سایت مبلغ 3هزار تومان دریافت میکند که با این پول هم درامدی برای ستاد , درامدی برای اتحادیه کشوری و مخارج طراحی سایت را تامین میکند , این رقم درصورت ثبت نام تمام رانندگان به حدود6میلیارد ریال بالغ میشود که باتوجه به قرارگرفتن قشر راننده درمیان دهکهای کم درامد قرار دارند و ستاد مدیریت سوخت نیز بودجه دولتی دارد , خیلی منطقی به نظر نمیرسد.

بنا بر گزارش خبرنگار ما , کسانی که دراین سایت ثبت نام نکنند , از دریافت ینزین سهمیه ای یا یارانه نقدی معادل ان محروم خواهند شد , اطلاعاتی که دراین فرم خواسته شده بسیار جزیی است و مهمترین ان ارایه حساب دریافت یارانه وحساب دیگری است, که برای دریافت احتمالی یارانه باید از سوی رانندگان اعلام گردد.
کلید واژه ها : کارت بنزین جدید - ثبت نام درسایت سوخت - سهمیه بنزین یارانه ای - سهمیه بنزین تاکسی تلفنی ها - کارت سوخت جدید -

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.