قدس آنلاین- اراک- احمد مختاری: اولین جشنواره و نمایشگاه «خیابان کتاب» کشور با هدف ارتقاء فرهنگ کتابخوانی همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) در محلات برگزار خواهد شد.

جشنواره «خیابان کتاب» در محلات برگزار می شود+معرفی تصویری میزهای کتاب

اولین جشنواره و نمایشگاه «خیابان کتاب» کشور با هدف ارتقاء فرهنگ کتابخوانی همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) در محلات برگزار خواهد شد.

به گزارش قدس آنلاین؛ به نقل از صبح محلات، این جشنواره خیابانی که با هدف ارتقاء فرهنگی کتاب و کتابخوانی در میان عموم جامعه در جهت توسعه فرهنگی و در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری برگزار خواهد شد.

سید احمد سجادی فرماندار محلات در تشریح برگزاری جشنواره خیابان کتاب در محلات گفت:

در این جشنواره که طرح ابتدایی آن توسط مشاوران جوان فرماندار محلات تهیه و تدوین شده است، نمایشگاهی چند ساعته در یکی از خیابان‌های شهر محلات جهت آشنایی مردم با فرهنگ کتاب و کتابخوانی و همچنین آشنایی با نویسندگان شهرستانی برپا خواهد شد. وی ادامه داد:

در جشنواره خیابان کتاب شهر محلات بیش از ۲۰ میز مختلف با موضوعات متنوع جهت آشنایی مردم با دستاوردهای شهرستان در زمینه تالیف و مطالعه کتاب در معرض دید عموم مردم قرار خواهد گرفت. فرماندار محلات در خاتمه خاطر نشان کرد:

قرار نیست در این طرح چند ساعت مردم کتابخوان شوند اما قطعا برگزاری چنین نمایشگاه و جشنواره‌ای گامی مهم در راستای آشنا کردن مردم با فرهنگ کتاب و کتابخوانی خواهد بود.

برپایی میز تبادل کتاب، تعویض کتاب با قلیان، دستاوردها و آثار حوزه علمیه، آثار دفاع مقدس، عرضه آثار و تالیفات مولفین و نویسندگان شهرستان محلات و همچنین میز فروش با تخفیفات ویژه بخشی از میز‌ها و بخش‌های پیش بینی شده در این جشنواره است.

اولین جشنواره خیابان کتاب کشور ۱۳ شهریور همزمان با سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) از ساعت ۱۶ الی ۲۰ در خیابان شهید رجایی میانی حد فاصل میدان چنار تا میدان نماز شهر محلات برگزار خواهد شد

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.