۱۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
کد خبر: 418488

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: پروژه های مسکن مهر در کشور تا پایان سال جاری به پایان می رسد.

افتتاح یک میلیون واحد مسکن مهر تا پایان سال

به گزارش قدس آنلاين به نقل از میزان، احمد اصغری مهرآبادی در خصوص وظیفه دولت برای اتمام پروژه مسکن مهر گفت: وظیفه ما در دولت کمک به اتمام پروژه های مسکن مهر است و نباید پروژه مسکن مهر برای سال بعد باقی بماند.
 
وی بیان کرد: جلسات شورای مسکن استان به طور مستمر تا زمانی که مردم به خواسته خود برسند تشکیل می شود چرا که خواسته مردم، خواسته دولت است.
 
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر گفت: مسکن مهر دارای مشکلات زیادی است اما خوشبختانه توانستیم تعداد ۷۵۰ هزار واحد مسکن مهر را تکمیل کنیم و به متقاضیان تحویل دهیم.
 
وی ادامه داد: امیدواریم با تامین خدمات زیربنایی بتوانیم تا پایان سال این رقم را به یک میلیون واحد برسانیم.
 
اصغری مهرآبادی اضافه کرد: برای هریک از واحدهای مسکن مهر استان کرمان به طور متوسط ۱۲ میلیون ریال از محل یارانه کمک گرفتیم.
 
وی گفت: برای امسال هم ۲ هزار میلیارد ریال از محل یارانه به مسکن مهر تخصیص داده شده و در اختیار استانها گذاشته خواهد شد.
 
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با اشاره به مشکلات محوطه سازی مجتمع های مسکن مهر کرمان افزود: می توانیم از محل فروش زمین ها برای محوطه سازی کمک کنیم.
 
وی با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی تاکنون در کمک به تعاونی ها مضایقه نکرده است، اظهار کرد: این حمایت ها برای کل استان است و ما نمی توانیم برای هر تعاونی جداگانه حمایت هایی را لحاظ کنیم.
 
اصغری مهرآبادی همچنین با اشاره به مشکل مسکن خبرنگاران گفت: وزیر راه و شهرسازی دستوری در خصوص واگذاری زمین برای مسکن خبرنگاران کرمان صادر کرده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.