قدس آنلاین- تبریز: نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: در مجمع نمایندگان استان با وحدت رویه و به ‌دور از گرایش‌های سیاسی دست‌به‌دست هم داده و تلاش می‌کنیم مشکلات استان را رفع کنیم و البته در این زمینه برنامه‌هایی مطرح‌شده و پیگیری می‌شود.

 پیگیری مشکلات آذربایجان‌شرقی در مجمع نمایندگان به ‌دور از گرایش‌های سیاسی
به گزارش قدس آنلاین از تبریز، زهرا ساعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما  در تبریز با بیان اینکه در راستای توسعه متوازن استان تلاش خواهیم کرد گفت: نسبت به مسائل و مشکلات صنعت استان و احیای دریاچه ارومیه و همچنین بحث حاشیه‌نشینی در تبریز برنامه‌هایی داریم که پیگیری می‌کنیم.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو اظهار داشت: در دوره انتخابات سعی کردم وعده‌هایی را به مردم بدهم که امکان عملیاتی کردن داشته باشند و این رویه را در طول مدت نمایندگی حفظ کرده و تلاش خواهم کرد به وعده‌های خودم عمل کنم مخصوصاً مطالبات خاصی که در استان وجود دارد.

وی افزود: با توجه به عضویت در کمیسیون اجتماعی مجلس، در راستای بررسی مسائل و معضلات اجتماعی به‌ خصوص در شرایطی که در دهه‌های اخیر آمار آسیب‌های اجتماعی افزایش‌یافته و آسیب‌های اجتماعی نوظهور به وجود آمده‌اند، در این کمیسیون با فراهم شدن زمینه‌ها موضوعات پیگیری خواهند شد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در ادامه در خصوص مطالبات زنان در امور مختلف، بیان کرد: در خصوص مطالبات اقشار مختلف زنان و جوانان برنامه‌هایی داریم که پیگیر هستیم.

وی در ادامه با بیان اینکه با توجه به وجود صنایع استراتژیک و مادر در استان، ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خوبی وجود دارد که باید فعال شود، گفت: متأسفانه به علت بی‌برنامگی و عدم مدیریت در دوره‌های گذشته شاهد مشکلات بسیاری در زمینه صنعت بوده‌ایم، باید با پیگیری و جدیت در راستای رفع مشکلات و احیای صنایع استان تلاش کنیم تا استان را به جایگاه اصلی خودش که در گذشته‌های دور مطرح بود به‌عنوان قطب اقتصادی کشور بازگردانیم.

ساعی خاطرنشان کرد: در این دوره مجمع نمایندگان استان با وحدت رویه و به ‌دور از گرایش‌های سیاسی دست‌به‌دست هم داده و تلاش خواهند کرد مشکلات استان را رفع کنند و البته در این زمینه برنامه‌هایی مطرح‌شده و پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/60002/و

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.