سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: با تعویض هایی که انجام دادیم و فشار بیشتری که روی دروازه حریف بوجود آوردیم در نهایت آن اشتباه توسط دروازه بان قطر رخ داد و ما توانستیم به گل برسیم.

صحبتهای کی‌روش بعد از پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل قطر

به گزارش قدس آنلاین، کارلوس کی روش پس از پیروزی ۲ بر صفر شامگاه پنجشنبه تیم ملی فوتبال ایران برابر قطر به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت:  بازی بسیار سختی را از نظر تاکتیکی پشت سرگذاشتیم.

وی افزود: بسیار شفاف بود که قطر می خواست در نیمه اول از ضعف های تاکتیکی ما استفاده کند. نیمه اول صفر بر صفر بود به خاطر اینکه هر دو تیم سعی می کردند همدیگر را خنثی کنند. در نیمه دوم سعی کردیم بازی را کنترل کنیم و فشار بیشتری را روی حریف بگذاریم.

کی روش ادامه داد: در نیمه دوم شانس های بهتری برای گلزنی داشتیم. البته در نیمه اول هم چند شانس هم داشتیم ولی نیمه دوم بهتر بودیم. این تیم قطر بسیار خوب است و بازیکنان خوبی هم در اختیار دارد.

وی افزود: اگر می خواستیم بازی را ببریم باید سعی می کردیم فشار زیادی را روی دروازه حریف ایجاد کنیم که بازیکنانم همین کار را کردند و تیم قطر را به عقب فرستادند و در نهایت هم به گل رسیدند. تکرار می کنم که این تیم قطر بسیار تیم خوبی است و بازی را برای ما دشوار کرده بود.

کی روش ادامه داد: با تعویض هایی که انجام دادیم و فشار بیشتری که روی دروازه حریف بوجود آوردیم در نهایت آن اشتباه توسط دروازه بان قطر رخ داد و ما توانستیم به گل برسیم. گلی که ما به ثمر رساندیم حقیقت بازی را نشان داد. گل دوم تکمیلی بود. قطری ها به دنبال ضد حمله بودند که ما توانستیم به گل دوم برسیم.

کی روش در مورد اتفاقات رخ داده در پایان بازی گفت: اتفاقی که در پایان بازی رخ داد طبیعی بود به خاطر اینکه تیمی که برنده شده است می خواهد جشن بگیرد و تیم بازنده می خواهد به بازی برگردد. حالا اگر این گل در دقایق آخر بازی رخ بدهد طبیعی است که تیم حریف عصبانی تر می شود. بیشتر از این نباید به این اتفاقات پرداخت.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: این برد بسیار بسیار برای ما مهم بود که بتوانیم در اولین بازی که در خانه برگزار می شد به سه امتیاز دست پیدا کنیم. ضمن اینکه باید به بازیکنان تیم ملی قطر هم تبریک بگویم. اما تبریک ویژه را به بازیکنان خودم می گویم.

وی ادامه داد: می خواهم به اهالی رسانه هشدار بدهم که اگر فکر می کنید که بازی با قطر سخت بود، طبیعتا بازی در چین سخت تر خواهد بود. ژاپن برابر امارات در خانه شکست خورد. کره جنوبی هم که سه گل از چین جلو بود دو گل دریافت کرد.

کی روش ادامه داد: بازیهای بسیار دشواری را پیش رو داریم. همه تیم ها در گروه قدرتمند هستند. با احترامی که برای سوریه قائلم اما تنها این تیم مدعی صعود نیست و بقیه تیم ها شرایط بسیار خوبی دارند. چین ، کره جنوبی و قطر و ازبکستان بسیار خوب هستند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مورد دیدار با چین به سوال یک خبرنگار چینی پاسخ داد و گفت: برای همه حریفان احترام قائل هستم. بازیهای چین را در جام ملت ها دیدم. فوتبال چین پیشرفت زیادی داشته و دولت این کشور هم سرمایه گذاری زیادی انجام داده است. قطعا بازی دشواری را برابر چین خواهیم داشت. آنها انگیزه و روحیه جنگندگی بالایی دارند که همین امر کار ما را سخت خواهد کرد.

وی افزود: مهمتر از تیم چین مطلبی است که می خواهم به مردم ایران و رسانه ها منتقل کنم. در ایران ما برخی اوقات دوست داریم با آتش بازی کنیم. ما با اتش بازی کردیم وقتی در مراحل آماده سازی قبل از این بازی آن اتفاقات افتاد. آن افرادی که آتش به آماده سازی تیم ملی زدند هنوز هم هستند. نمی توانیم با همین روند ادامه بدهیم و با آتش بازی کنیم برای آماده سازی تیم ملی. کسی که لطمه اش را خواهد خورد تیم ملی ایران است.

کی روش ادامه داد: تا اوایل فروردین سال آینده دیدارهای حساسی را پیش رو خواهیم داشت. امیدوارم که مسئولان فدراسیون فوتبال ایران یک بار برای همیشه به افرادی که با آتش بازی می کنند برخورد داشته باشند. ما امروز برابر قطر نبردیم بلکه از باخت فرار کردیم. منطور من مشخص است که چه کسانی هستند. امیدوارم فدراسیون یک بار برای همیشه با آنها برخورد کند.

وی افزود: اگر می خواهیم تیم ملی ایران صعود کند همه عوامل باید کمک کنند تا تیم ملی شرایط خوبی داشته باشد.

کی روش در مورد اینکه چه راهکارهایی برای بهتر شدن تیم ملی دارید گفت: اگر شما مهرداد پولادی را به من بدهید و بازیهای تدارکاتی هم داشته باشیم قطعا بهتر از این خواهیم شد. وقتی یک بازیکن با ۸۵ بازی ملی مرتکب اشتباه می شود چه انتظاری از جوانی داریم که حتی یک بازی ملی هم ندارد. امیدوارم فردی که مانع آماده سازی خوب تیم ملی می شود بیاید و از مردم ایران عذرخواهی کند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.