قدس آنلاین/ کاهانی مقدم: تلاش گسترده مأموران انتظامی و کارآگاهان اداره ویژه جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوي برای دستگیری عامل جنایت پارک اندیشه مشهد ادامه دارد.

همکاری مردم برای دستگیری قاتل فراری پارک اندیشه

به گزارش خبرنگار ما، حدود نیمه شب شانزدهم مهرماه سال گذشته قاضی ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب مشهد طی تماس تلفنی مأموران کلانتری قاسم آباد از جان باختن جوان 25 ساله‌ای در بیمارستان مهرگان این شهر بر اثر عوارض ناشی از اصابت چاقو باخبر شد.

قاضی علی اکبر احمدی نژاد سپس به همراه اکیپی از کارآگاهان و پزشکی قانونی در این بیمارستان حضور یافته و در بررسی های اولیه متوجه شدند این جوان که احمد نام داشته، طی یک درگیری و نزاع در پارک کوچکی در بولوار اندیشه 7 قاسم آباد براثر اصابت چاقو مجروح شده و جان سپرده است.

ادامه تحقیقات مقام قضایی و کارآگاهان نیز حاکی از آن بود که این نزاع هنگامی که احمد به همراه چند تن از دوستانش در پارک نشسته بودند و در پی ورود دو جوان تازه وارد به نام‌های پدرام و مهدی به دنبال مشاجره‌ای لفظی که بین آن‌ها صورت گرفته، اتفاق افتاده و در جریان این نزاع احمد با ضربات چاقو به وسیله پدرام به قتل رسیده است. گزارش خبرنگار ما حاکی است به دستور مقام قضایی چند نفر از شاهدان نزاع توسط کارآگاهان اداره جنایی مورد بازجویی‌های دقیق و علمی قرار گرفتند که در نتیجه آن مشخص شد در این نزاع تنها پدرام چاقو داشته که موجب قتل احمد شده و پس از ارتکاب قتل از محل فرار کرده است.

در  همین راستا تحقیقات وسیعی از سوی کارآگاهان برای دستگیری این متهم فراری که هویت واقعی او محمدعلی جوادی معروف به پدرام جوادی است، آغاز شد که باتوجه به تغییر مکان‌های متعدد متهم فراری دستگیری او هنوز محقق نشده است.

به همین منظور قاضی علی اکبر احمدی نژاد با در اختیار گذاشتن تصویر بدون پوشش وی از مردم خواست در صورت داشتن هرگونه اطلاعی از محل اختفای نامبرده مراتب را به شعبه 208 بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب مشهد و یا ستاد خبری پلیس آگاهی استان به شماره 2183700 اطلاع دهند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.