سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه منظور کی روش از صحبت های بعد از بازی با قطر او نبوده است گفت: هیچ مشکلی با وی ندارم. نه با کی روش و نه با طاهری.

نه با کی روش مشکل دارم نه با طاهری/ نمی توانم قول قهرمانی بدهم

به گزارش قدس آنلاین، در شرایطی که تیم فوتبال پرسپولیس صدرنشین لیگ برتر است و خود را برای حضور در ادامه رقابت های لیگ برتر آماده می کند، برخی حاشیه ها هم اطراف این تیم و سرمربی اش منتشر شده که البته مرد کروات سعی می کند به آنها پاسخی کوتاه و گذرا بدهد.

برانکو ایوانکوویچ که حالا یکی از مربیان باتجربه فوتبال ایران است و سالهاست هدایت تیم ملی و پرسپولیس را در مقاطع مختلف برعهده داشته، خود را برای کسب نخستین قهرمانی باشگاهی اش آماده می کند. اتفاقی که هواداران پرسپولیس انتظار دارند رخ دهد.

ایوانکوویچ در گفتگو با قدس آنلاین به سوالات مطرح شده پاسخ داد:

* به نظر می رسد برای برآورده کردن انتظار هواداران پرسپولیس شروع خوبی داشته اید؟
- بله همینطور است، ما شروع خوبی در لیگ داشته ایم اما این را هم می دانیم که کار در ادامه بسیار سخت است و نمی شود از حالا گفت که پایان لیگ چه سرنوشتی برای ما رقم خواهد خورد.

* یعنی نمی خواهید قول قهرمانی بدهید؟
- در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست. مهم این است که ما تمام تلاشمان را بکنیم تا به موفقیت برسیم. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و ما تا پایان فصل بازیهای زیادی در پیش داریم. نمی توان در این مورد قولی داد.

* اما بعد از نایب قهرمانی فصل گذشته هواداران پرسپولیس این فصل فقط قهرمانی می خواهند؟
- خب طبیعتا حق با هواداران است. بارها گفته ام که هر چه تلاش می کنیم برای راضی نگه داشتن همین هواداران است که سرمایه باشگاه هستند. اما قول دادن در فوتبال خیلی منطقی نیست. باید تلاش کنیم و تمرین بیشتر داشته باشیم تا بتوانیم پایان فصل قهرمان شویم.

* برای رسیدن به قهرمانی مشکلی هست که سد راهتان باشد؟
- فعلا که همه چیز خوب است. مسئولان باشگاه هم تلاش کرده اند بهترین شرایط را فراهم کنند. بازیکنان خوبی داریم و تلاش می کنیم که خوب نتیجه بگیریم.

* به نظر می رسد که حفظ صدرنشینی در ادامه رقابت های لیگ برتر سخت باشد؟
- قطعا همینطور است. تیم های دیگر هم به دنبال هدفی هستند که ما هستیم. برای همین باید خوب بجنگیم و مبارزه کنیم تا بتوانیم در پایان فصل هم همین صدرنشینی را داشته باشیم.

* برای رسیدن به قهرمانی بازیکنان مد نظرتان را در اختیار دارید یا کمبودهایی هم هست؟
- ما بازیکنان خوبی داریم و با همین بازیکنان تلاش می کنیم به اهداف مان برسیم.

* در این راه از بازیکنان کروات هم استفاده خواهید کرد؟
- هر جا لازم باشد از بازیکنان آماده استفاده خواهیم کرد. رقابت خوبی در تیم ما وجود دارد و همه بازیکنان باید بهترین عملکردشان را در تمرینات داشته باشند تا در ترکیب قرار بگیرند.

* درحالی که شما برای حضور در ادامه لیگ آماده می شوید اما برخی مسائل هم آرامش شما را برهم می زند..
- مشکلی وجود ندارد. منظورتان کدام حاشیه هاست؟

* مثلا اظهاراتی که کی روش داشت خیلی ها گفتند منظورش شما هستید؟
- نه اصلا اینطور نیست. من مشکلی با کی روش ندارم و منظور ایشان هم من نبودم.

* اما برخی گفته بودند که تلاش می کنند رابطه شما با کی روش را بهتر کنند؟
- من مشکلی در این زمینه ندارم.

* همینطور در مورد طاهری هم گفته بودند که با سرپرست باشگاه مشکل دارید؟
- نمی دانم چه کسانی این حرف ها را می زنند. من مشکلی با طاهری ندارم. اصلا چرا باید مشکل داشته باشم. همین چندشب پیش شام مهمان آنها بودم در منزل شخصی شان. این حرف ها هم که مطرح می شود ساخته ذهن برخی هاست.

* پرسش بعدی در مورد جدایی ساسان انصاری و بازگشت رضاییان است. در این مورد توضیح می دهید؟
- ساسان چند روز پیش با من صحبت کرد و خواست به خاطر مشکلات خانوادگی از پرسپولیس جدا شود. البته اعتقاد دارم اگر کمی صبر می کرد می توانست نتیجه صبور بودنش را بگیرد اما او صبور نبود.

* یعنی اگر می ماند از او بازی گرفته می شد؟
- طبیعتا. ساسان یک بازیکن حرفه ای بود که بسیار خوب تمرین می کرد.

* حالا رامین رضاییان جانشین او می شود؟
- رامین بازیکن پرسپولیس بوده و قرار داد داشته است. نمی دانم چرا بقیه فکر می کنند او می خواهد جانشین انصاری شود. رامین بازیکنی بوده که با باشگاه کارشان به کمیته انضباطی کشید و در نهایت باشگاه برنده شد. همین.

* شما یک بازی سخت با تراکتورسازی دارید. نتیجه را چطور پیش بینی می کنید؟
- طبیعتا همه بازیهایی که ما در لیگ برتر داریم سخت است. تراکتور بازیکنانی دارد که باتجربه و کاربلد هستند. ما کار سختی در تبریز داریم اما تلاش می کنیم برنده از زمین خارج شویم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.