تروریست‌ها از صبح امروز به مواضع ارتش سوریه در شمال حلب و مناطق مسکونی شهرک‌های "نبل و الزهراء" حملات خمپاره‌ای انجام دادند که بر اثر آن دو زن شهید و هشت غیر نظامی دیگر زخمی شدند.

در حملات خمپاره‌ای به "نبل و الزهراء" + ۱۰ کشته و زخمی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، گروههای معارض مسلح صبح امروز یکشنبه حملاتی را به مراکز ارتش سوریه در نزدیکی ورودی شمالی شهر حلب انجام دادند.

وبگاه خبری «آرا» که وابسته به معارضان است اعلام کرد که تروریستها با ارتش سوریه در شمال حلب درگیر شدند و این درگیری در اطراف شهرک «حندرات» رخ داده است.

«خالد القاسم» که از فعالان میدانی معارضان است اعلام کرد که گروههای اتاق عملیت موسوم به «فتح حلب» به مواضع نیروهای سوری حمله کرده و مدعی شد که این حملات در پاسخ به حملات مکرر ارتش سوریه به مواضع معارضان در داخل اردوگاه حندرات است.

به گفته وی، تروریستها همچنین مواضع ارتش سوریه را در منطقه مزارع جنوب الملاح در نزدیکی شمال شهر حلب هدف حملات خمپاره ای قرار دادند.

این فعال معارض در ادامه اعلام کرد که تروریستها به شهرکهای «نبل و الزهرا» حملات خمپاره ای داشته اند که بر اثر آن چند غیر نظامی زخمی شدند.

در همین راستا، وبگاه خبری العهد لبنان گزارش داد که در جریان حملات خمپاره ای تروریستها به مناطق مسکونی شهرک الزهراء 1 زن شهید و 8 غیر نظامی از جمله زنان و کودکان زخمی شده اند.

شبکه خبری المیادین اما اعلام کرد که در جریان حملات تروریستها به نبل و الزهراء دو زن شهید شده‌اند و تروریستها از شهرک «بیانون» این حملات را انجام دادند.

القاسم در پایان تأکید کرد که جنگنده های روس در اطراف شهرکهای «الوحشیة و تل قراح» حملاتی به مواضع تروریستهای داعش انجام داده که در پی آن چند داعشی کشته شدند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.