قدس آنلاین- بیرجند: دومین نمایشگاه توانمندی‌های تعاونی های خراسان جنوبی با مشارکت بیش از ۱۰۰ تعاونی در سطح استان به مدت ۴ روز در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی بیرجند آغاز شد.

۱۰۰ تعاونی درنمایشگاه توانمندی تعاونی های خراسان جنوبی حضور دارند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بیرجند،مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی در مراسم افتتاح نمایشگاه توانمندی‌های تعاونی‌های خراسان جنوبی گفت: مبحث تعاونی مبحث بسیار مهم و بحث اقتصادی است که این نمایشگاه نیز در راستای اجرای سیاست‌های دولت تدبیر و امید در مبحث توسعه بازار تعاونی، توسعه شبکه‌سازی و مهمتر از همه ترویج تعاون و آشنایی با ظرفیت‌های بخش مردمی تعاونی‌ها برگزار شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی تصریح کرد: این نمایشگاه با مشارکت بیش از 100 تعاونی در سطح استان برگزار می‌شود البته ظرفیت استان خیلی بیشتر از این است اما به دلیل محدودیتی که در فضای نمایشگاهی داریم سعی شده است از هر شهرستان حداقل 7  تعاونی در این مجموعه شرکت کنند.

سنجری بیان کرد: هدف اصلی این است که علاوه بر آشنایی مردم با تعاونی‌ها، خود آنها نیز با ظرفیت‌های یکدیگر آشنا شوند تا راحت‌تر بتوانند نیازهای همدیگر را پوشش دهند.

وی افزود: سال گذشته نیز این نمایشگاه برگزار شد و نقاط ضعف و قوت آن شناسایی شد و امسال در جهت حل مشکلات و تقویت نقاط قوت تلاش شده است که امیدواریم تعاونگران و مردم از این ظرفیت فراهم شده، رضایت داشته باشند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: سعی شده است در طول برگزاری این نمایشگاه در قالب نشستهای تخصصی با مدیرانی که متولی و دست اندرکار تعاون هستند، جلسات کارشناسی با حضور تعاونی‌ها برگزار شود.

سنجری بیان کرد: امسال در راستای برگزاری این نمایشگاه ابتکاری که انجام شده در زمینه فضاسازی است و تمامی غرفه‌ها به صورت یکنواخت فضاسازی شده است و دو غرفه ویژه خبرنگاران و غرفه کودکان نیز دیده شده است تا در راستای ترویج فرهنگ تعاون بتوانیم از پایه کار کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.