قدس آنلاین - ایلام: معاون عمرانی استانداری ایلام گفت: تیمی متشکل از کمیته فنی، مشاور و دست اندرکاران سد سیمره ظرف هفته آینده برای بررسی دقیق موضوع به روستای تلخاب مراجعه و گزارشی از وضعیت موجود و راهکارهای ممکن جهت تصمیم گیری مدیریتی تهیه کنند.

تشکیل تیم بررسی رانش زمین در روستای تلخاب ایلام

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، شاپور پولادی ظهر امروز در جلسه شورای فنی استان ایلام با بیان اینکه مطالعات ژئوتکنیک در روستای تلخاب از توابع شهرستان بدره برای بررسی رانش زمین بایستی انجام شود، اظهارداشت: احداث و آبگیری سد سیمره بر لغزش زمین در این روستا تأثیر جدی داشته است.

وی با اشاره به اینکه برآورد هزینه - فایده فعالیت های عمرانی ضروری است، افزود: در انجام پروژه های عمرانی برآورد هزینه - فایده طرح ها و پروژه ها باید انجام شود تا طرح ها و پروژه هایی اجرایی شوند که فایده آنان بیشتر از هزینه آنها باشد.

معاون عمرانی استانداری ایلام بروز اختلاف نظر بین مسئولین را عاملی برای عدم پیشرفت طرح های عمرانی استان دانست و یادآور شد: متأسفانه بروز برخی اختلافات بین مسؤلان ملی و محلی منجر به وقوع مشکلاتی برای پروژه های عمرانی می شود که این مشکلات باید از طریق مراجع ذیصلاح برطرف شود. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.