تولیت آستان قدس رضوی، به مقاومت مردم مسلمان سوریه، لبنان و عراق برابر دشمنان اشاره و تاکید کرد: خط مقاومت با اقتدار ایستاده و آل سعود امتداد راهبردی نظام سلطه در منطقه است.

آل سعود امتداد راهبردی نظام سلطه در منطقه است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی پنجشنبه شب در یادواره سرداران و ۳۵۰ شهید فریدونکنار با بیان اینکه شهادت فرزندان ایران در بیداری اسلامی نقش اساسی و ارزنده ای دارد، گفت: امروز دیگر کشورها برای مقاومت از ایران الگو گرفته اند.

وی به مناسک حج و کارشکنی های عربستان اشاره و اضافه کرد: اینکه مبارزات در حجاز با اعدام شیخ نمر پایان می یابد خیال باطل است و جریان های نهضت های بیداری اسلامی با اعدام ها و تهدیدها پایان نمی یابد.

تولیت آستان قدس رضوی مردم را مولفه اصلی قدرت و امنیت در جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: نظام سلطه هرگز نمی تواند جریان بیداری اسلامی را خاموش و خدشه دار کند.

حجت الاسلام رئیسی به جنایات آل سعود اشاره و اضافه کرد: آل سعود امتداد راهبردی نظام سلطه در منطقه است و به نوعی دست نشانده استکبار در منطقه به شمار می رود.

وی با تاکید بر حفظ دستاوردهای شهدا و دوران دفاع مقدس اظهار داشت: شهادت در فرهنگ اسلامی، انسان را به درجه والای انسانیت پیوند می دهد و باید ارزشهای اسلامی در جامعه ترویج شود.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه دین اسلام دنبال دگرخواهی در پرتو الهی است ادامه داد: این درحالی است که استکبار دنبال دگرخواهی در پرتو منافع خود است ولی دگرخواهی در پرتو الهی ارزش والایی دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.