قدس آنلاین- تبریز: فرماندار سراب با انتقاد از کسانی که با شعار تغییر فرماندار درصدد تغییرات مدیریتی هستند،گفت: امروز متأسفانه چه در فضای مجازی و چه در فضای واقعی برخی‌ها فرماندار و بخشدار عوض می‌کنند تا زمانی استاندار بخواهد در سراب خواهم ماند.

برخی‌ها با شعار تغییر فرماندار سراب درصدد تغییرات مدیریتی هستند/ تا زمانی که استاندار بخواهد در سراب خواهم ماند

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، داود گرشاسبی ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه سرپرستان آموزشکده فنی و حرفه‌ای سراب اظهار داشت: زمانی که به‌عنوان فرماندار سراب معرفی شدم در نخستین گام از برنامه تدوین‌شده سند تدبیر و امید برای شهرستان سراب در شورای برنامه‌ریزی استان دفاع کردم و نتیجه آن تدوین سند تدبیر و توسعه شهرستان و محور بودن 5 هسته اصلی شد.

وی با انتقاد از کسانی که با وجود نفت 110 دلاری موجب خاموش ماندن اکثر طرح‌های مهم و تأثیرگذار در منطقه شده بودند، افزود: بعد از تدوین سند تدبیر و توسعه و سفر هیأت دولت به آذربایجان‌شرقی و درحالی‌ که قیمت نفت نزدیک 40 دلار بود، بسیاری از طرح‌های مهم عمرانی در منطقه شتاب گرفتند.

رئیس شورای اداری شهرستان سراب با اشاره به اینکه یک اصلاح‌طلب است، تصریح کرد: با وجود باورمندی به اصلاحات در رفتارهای و عملکرد خود گرایش‌های سیاسی را دخیل نکرده و تنها به توسعه و عمران منطقه توجه کرده است.

وی افزود: در حالی‌ که از سال 89 احداث بزرگراه سراب - بستان‌آباد آغاز شده بود اما فقط 2 کیلومتر آن احداث‌ شده بود در دولت تدبیر و امید از زمان سفر دکتر آخوندی به سراب اکنون در کیلومتر 24 قرار دادیم و با شتاب بیشتری دنبال می‌شود.

فرماندار سراب یادآورشد: پروژه بیمارستان را با 30 درصد پیشرفت فیزیکی تحویل گرفتیم و اکنون 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

گرشاسبی با تأکید بر اهمیت توجه به سرمایه انسانی و تغییر باورها و نگرش‌ها برای رسیدن به توسعه گفت: اگر چه سراب در پهنه فلزی کشور قراردارد اما عدم تغییر دیدگاه‌ها باعث شده هم اینک در روستاهای جهیزدان و رزگاه و تعداد دیگری از روستاها در زمینه سرمایه‌گذاری با مقاومت روستائیان روبه‌رو شدیم و طرح‌های مهم توسعه‌ای به سرانجام نرسید.

وی با انتقاد از کسانی که با شعار تغییر فرماندار و مسؤولان اجرایی درصدد تغییرات مدیریتی هستند، بیان داشت: امروز متأسفانه چه در فضای مجازی و چه در فضای واقعی برخی‌ها فرماندار و بخشدار عوض می‌کنند ولی به جرأت می‌توانم بگویم که با تغییر فرماندار توسعه و تعالی حاصل نمی‌شود مگر اینکه نگاه‌ها و باورهای عمومی را در جهت مثبت تغییر دهیم.

فرماندار سراب افزود: تا زمانی استاندار بخواهد در سراب خواهم ماند.

 وی با اشاره به تغییر شهردارسابق سراب خاطرنشان کرد: اعضای محترم شورای اسلامی شهر باید جوابگو باشند که آیا با رفتن آقای اعیانی مشکلات شهر برطرف شده است.

بر اساس این گزارش، در ادامه این مراسم با قدردانی از صابراکبرنیا در سمت ریاست آموزشکده فنی و حرفه‌ای سراب محمدرضا نجمی‌آزاد به عنوان سرپرست جدید دانشکده فنی و حرفه ای سراب معرفی شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.