قدس آنلاین- تبریز:نماینده سراب در مجلس با انتقاد از کند بودن پیشرفت بسیاری از طرح‌های عمرانی و ملی منطقه گفت: بعد از 10 سال برگزاری نخستین مناقصه احداث مجتمع نفلین سینیت سراب دوباره به نقطه اول بازگشتیم.

پیشرفت طرح‌های عمرانی و ملی در سراب بسیار کند است/ احداث نفلین سینیت‌سراب دوباره سر خط

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، یوسف داودی ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه سرپرستان دانشکده فنی و حرفه‌ای سراب اظهار داشت: توسعه مراکز دانشگاهی و تلاش برای تربیت نیروی انسانی ماهر و توانمند از ابزارهای مهم و کارساز برای رسیدن به توسعه است.

وی با انتقاد از کند بودن پیشرفت بسیاری از طرح‌های عمرانی و ملی منطقه ابراز داشت: در حالی که استان آذربایجان‌شرقی پایلوت اقتصاد مقاومتی انتخاب شده است انتظار داریم برای کاهش خروج ارز از کشور برای واردات بوکسیت به عنوان ماده اولیه تولید آلومینیوم به احداث مجتمع نفلین سینیت سراب توجه شود.

داودی افزود: اگرچه امروز عنوان می‌شود که این طرح به مناقصه بین‌المللی گذاشته خواهد شد ولی در سال 85 هم این مناقصه برگزار شده و به چینی‌ها واگذار شد اما هم اینک در واقع به نقطه اول بازگشتیم.

وی یاداورشد: در سال‌جاری ریالی به بزرگراه سراب - بستان‌آباد و پست برق 230کیلو ولت نفلین اعتباری تخصیص نیافته و با کمک و همراهی مسؤولان و عوامل اجرائی از طریق منابع داخلی کارها را پیش می‌بریم.

عضو کمسیون تلفیق مجلس با اشاره به خرید گندم و سیب‌زمینی از کشاورزان گفت: تلاش داریم تا ضمن عادلانه بودن قیمت خرید، پرداخت‌ها نیز در موعد مناسب صورت گیرد تا کشاورزان متضرر نشوند.

داودی ایجاد یاس و بدبینی در بین مردم را آفتی برای توسعه عنوان کرد و افزود: باید با همراهی همدیگر و دور از مسائل حاشیه‌ای برای پیشبرد امور تلاش کنیم.

بر اساس این گزارش، در ادامه این مراسم با قدردانی از صابراکبرنیا در سمت ریاست آموزشکده فنی و حرفه‌ای سراب محمدرضا نجمی به عنوان سرپرست جدید دانشکده فنی و حرفه‌ای سراب معرفی شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.