قدس آنلاین-شهرکرد- هومن نجاتی: نوشت افزارهای ایرانی اسلامی چند سالی است که درکشور برای تامین نیاز خانواده ها و در دسترس قرار دادن محصولات متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی آغاز شده است.

بازگشایی نمایشگاه لوازم تحریر ایرانی اسلامی در استان

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد،  مدیر کل کانون استان از بازگشایی نمایشگاه کتاب، نوشت افزار و سرگرمیهای سازنده در مرکز عرضه محصولات کانون واقع در میدان ابوریحان خبر داد.

فرزاد رحیمی با تاکید بر برپایی نمایشگاه های مختلف فروش در زمانها و نقاط مختلف استان گفت: عدالت در عرضه ی محصولات فرهنگی از جمله دستور العملهای کانون در توزیع این محصولات است.

وی در این باره افزود: نوشت افزارهای ایرانی اسلامی چند سالی است که درکشور برای تامین نیاز خانواده ها و در دسترس قرار دادن محصولات متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی آغاز شده است و این اسان در بازه ی زمانی شهریور ماه سال جاری توانسه است بیش از سی نمایشگاه عرضه محصول به صورت ثابت و سیار در استان برگزار نماید.

رحیمی با بیان اینکه تولیدات فکری، بازیها و سرگرمی های سازنده، کتاب، لوازم التحریر، سی دی های آموزشی و... از جمله تولیدات ارایه شده در این نمایشگاه است اجرای کارگاههای قصه گویی، نمایش خلاق، نقاشی خلاق و نوشتن خلاق را از برنامه های جنبی برای کودکان و نوجوانان عنوان کرد.

وی حضور کودکان و نوجوانان به همراه خانواده هایشان را از موارد اثر بخش در معرفی کانون به عموم مردم  یاد کرد و همراهی خانواده ها با فرزندانشان را از برنامه های زیر بنایی در ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی بین کودکان و نوجوانان دانست.

 مدیر کل کانون پرورش فکری استان،  برپایی نمایشگاههای متعدد همزمان با بازگشایی مدارس در مهرماه جاری را از اقدامات دیگر کانون در حوزه ی عرضه ی تولیدات فرهنگی و فکری عنوان کرد.

شایان ذکر  است: نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهار محال و بختیاری  از 15 تا 31 شهریور همه‌روزه به‌جز ایام تعطیل از ساعت 9 صبح تا 13 واقع در چهار راه طالقانی، میدان ابوریحان است و علاقه‌مندان می‌توانند محصولات کانون را همچون کتاب با 30 درصد، بازی، سرگرمی و لوح فشرده با 25 درصد و لوازم‌تحریر ایرانی اسلامی را با 10 درصد تخفیف خریداری کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.