دادگاه پاریس زن بازداشت شده در ارتباط با عملیات بمب‌گذاری مقابل کلیسای نوتردام این شهر را محاکمه و زندانی کرد.

محاکمه زن مظنون به حمله تروریستی در پاریس+ تصاویر

 به گزارش قدس آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ؛ نخستین مظنون بازداشت شده در ارتباط با عملیات بمب‌گذاری مقابل کلیسای نوتردام پاریس در پی محاکمه از سوی دادگاه این شهر زندانی شد.

محاکمه زن مظنون به حمله تروریستی در پاریس+ تصاویر

زن بازداشت شده به نام "اورنلا" در ارتباط با دو پرونده تحقیق مربوط به حمله‌ ناکام با خودروی بمب‌گذاری شده در پاریس و حمله‌ای قریب‌الوقوع از جانب گروهی از زنان تکفیری محاکمه و زندانی شد.
بنابر اعلام دادگاه پاریس، وی متهم به توطئه تروریستی برای انجام حمله‌ای مرگبار و تلاش برای ارتکاب قتل بوسیله یک گروه سازمان یافته در ارتباط با شرکتی تروریستی است.

محاکمه زن مظنون به حمله تروریستی در پاریس+ تصاویر

فرد مظنون مادر سه فرزند است و سه‌شنبه گذشته در جنوب فرانسه دستگیر شد. او پیش‌تر به دلیل تمایل برای عزیمت به سوریه تحت نظارت قرار داشته است و ردپای وی در خودروی کشف شده مقابل کلیسای نوتردام پاریس پیدا شده است. با پیدا شدن یک دستگاه خودروی سواری پژوی 607 که چند سیلندر گاز درون آن قرار داشت، یکشنبه گذشته پلیس جست‌وجوی گسترده‌ای را برای یافتن رانندگان خودرو آغاز کرد. خودرو نزدیک به یک منطقه شلوغ و گردشگری اطراف کلیسای نوتردام پاریس پیدا شده بود. پلیس روز پنج‌شنبه 3 زن جوان را که یکی از آن‌ها دختر مالک خودرو بود، به عنوان سرنشینان این وسیله شناسایی و دستگیر کرد.

محاکمه زن مظنون به حمله تروریستی در پاریس+ تصاویر

یکی از این زنان به هنگام رویارویی با پلیس، با چاقو به مأموران حمله کرد و در پی شلیک افسران پلیس، زخمی شده است.
هویت این 3 زن هنوز اعلام نشده است و پلیس فقط به گفتن این که آنها 19، 23 و 39 ساه هستند، بسنده کرد ...
"برنارد کازنو، " وزیر کشور فرانسه، پیش‌تر اعلام کرده بود این 3 زن برای یک حمله تروریستی قریب‌الوقوع برنامه‌ریزی کرده بوده‌اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.