۲۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸
کد خبر: 456605

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: دوست دارم بازی پرسپولیس و استقلال مساوی شود!

دایی: دوست دارم دربی مساوی شود!

به گزارش قدس آنلاین، علی دایی در نشست خبری پیش از بازی با پیکان که بعدازظهر امروز در سازمان لیگ برگزار شد، گفت: اول از همه باید به بهادر عبدی و خانواده اش تسلیت بگویم. بهادر یکی از بچه های خوب فوتبال ماست که در غم از دست دادن والدینش سوگوار است. ما شریک غم او هستیم. امیدوارم خدا به او صبر بدهد.

وی افزود: فردا بازی مهمی با پیکان و استاد خودم مجید جلالی دارم. روزهای خوبی با جلالی داشته ام و چیزهای زیادی از او یاد گرفته ام. مطمئنا بازی سختی در پیش داریم. برای اینکه به بالای جدول برسیم، به سه امتیاز این بازی نیاز مبرم داریم. پیکان هم دنبال پیروزی است. به نظرم با توجه به تمریناتی که انجام داده ایم، پیروزی ما دور از دسترس نیست.

سرمربی تیم نفت درباره بازی پرسپولیس و استقلال گفت: نمی توانم راجع به دربی صحبت کنم. من مربی لیگ برتری هستم اما مطمئنا دوست دارم این دربی مساوی شود تا دو تیم امتیاز از دست بدهند و به نفع تیم نفت شود!

دایی درباره تیم نفت ادامه داد: با توجه به شرایطی که داشتیم نتوانستیم آنطور که می خواستیم بازیکن بگیریم. در تعطیلات هشت بازیکن خارجی تست کردیم که بهتر از بازیکنان داخلی نبودند. در رده سنی بزرگسال چند جای خالی داریم که در طول فصل آن را پر می کنیم.

سرمربی تیم نفت درباره معرفی بازیکنان جوان به فوتبال ایران، گفت: ما جوانان خوبی در تیم نفت داریم. مطمئنا مربیان قبلی نفت روی این بازیکنان کار کرده اند و ما هم ادامه دهنده راه آنها هستیم. بازیکنانی که در تیم ما خوب کار کنند، شرایط سنی آنها برایمان ملاک نیست. هر کسی عملکرد خوبی داشته باشد، بازی می کند.

سرمربی تیم نفت درباره جدایی حقدوست و شیخ ویسی از این تیم، گفت: یکسری مشکلات در تیم نفت بود. ما هیچ بازیکنی را به زور نگه نمی داریم. به هیچ بازیکنی هم نمی گوییم فیکس هستی. ما از این حرفها نداریم. هر بازیکنی آماده باشد داخل زمین می رود. حقدوست چندبار با من صحبت کرد و گفت شاید اینجا به من بازی نرسد. به او به این شرط اجازه دادیم به استقلال برود که سالهای بعد برگردد. در مورد شیخ ویسی هم باید بگویم که این بازیکن خودش خواست جدا شود و برود. در حال حاضر هم فقط دو دروازه‌بان داریم و کارمان را با آنها ادامه می دهیم.

دایی درباره وضعیت مالی باشگاه و اختلاف اسپانسر و شرکت نفت، گفت: به عنوان سرمربی در جریان مسائل مالی نیستم. تا حدودی از مسائل اطلاع دارم ولی فشار زیادی روی تیم ماست. ما هنوز خیلی از مشکلات را داریم که در این باره باید از مدیرعامل سوال کنید.

سرمربی تیم نفت در پایان درباره شائبه پیشنهادش به علیرضا حقیقی برای بازی در تیم نفت، گفت: من به هیچکس پیشنهاد ندادم. در این مدت فقط چند دروازه‌بان خارجی را تست کردیم و دیدیم به درد ما نمی‌خورند و بهتر از گلرهای داخلی نیستند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.