قدس آنلاین- یزد : معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از توقیف یک دستگاه تریلی کانتینردار "ولوو" و کشف بیش از 30 هزار قلم اسباب بازی قاچاق به ارزش پنج میلیارد ریال خبر داد.

محموله اسباب بازی های قاچاق در یزد کشف شد

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، سرهنگ "محمدرضامزیدی"در گفت و گو با خبرنگار ما، اظهار داشت : روز گذشته ماموران پلیس این استان به یک دستگاه تریلی کانتینردار "ولوو" که در محورهای مواصلاتی در حال تردد بود مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر اسناد و مدارک و بارنامه متوقف کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی در بازرسی از این تریلی بیش از 30 هزار قلم انواع اسباب بازی های خارجی قاچاق فاقد مجوزگمرکی را کشف و در این راستا یک متهم را نیز دستگیر کردند.

مزیدی ارزش برآوردشده این محموله اسباب بازی قاچاق را پنج میلیارد ریال بیان کرد و افزود: متهم این اسباب بازی ها را به صورت قاچاق و بدون داشتن مجوزگمرکی از جنوب کشور بارگیری و قصد انتقال به تهران را داشت که در محورهای مواصلاتی استان شناسایی، دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شد.

معاون اجتماعی پلیس یزد در پایان با تاکید بر تلاش همه جانبه پلیس در راستای مبارزه با قاچاق کالا، افزود: قاچاق کالا باعث ضربه به اقتصاد کشور و از همه مهم تر بیکاری جوانان کشور خواهد شد که در راه مبارزه با این معضل، همه مردم و مسئولان باید تلاش کنند

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.