قدس آنلاین- تبریز: رئیس پلیس راهور استان آذربایجان‌شرقی برخورداری شهرستان ورزقان از خدمات شماره‌گذاری و صدور گواهینامه را منوط به احداث ساختمان مجزا برای خدمات راهور کرد.

شرط ارائه خدمات شماره‌گذاری و صدور گواهینامه در شهرستان ورزقان

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، ناصر میکائیلی صبح امروز در بازدید از شهرستان ورزقان، ضمن بازدید از وضعیت کلی شهرستان، در جلسه اختصاصی که با فرماندهی انتظامی شهرستان ورزقان داشت، برخورداری شهرستان ورزقان از خدمات شماره‌گذاری و صدور گواهینامه را منوط به احداث ساختمان مجزا برای خدمات راهور کرد.

وی در این جلسه با اشاره به اینکه شهرستان ورزقان جز شهرستان‌های محروم محسوب می‌شود، گفت: همانگونه که آگاهی دارید مردم شهرستان برای دریافت خدمات راهور به شهرستان‌های اطراف مراجعه می‌کنند که با احداث ساختمان مجزای راهور و تهیه ملزومات این خدمات در خود شهرستان ارائه می‌شود.

میکائیلی افزود: زمین محل احداث پلیس راهور آماده بوده و احداث کامل آن مستلزم همکاری تمام مسؤولان شهرستان اعم از از فرماندار، شهردار و سایر مسئولان است، امیدواریم با همت مردم و کمک مسئولان هرچه زودتر این ساختمان احداث شود و خدمات راهور قابل بهره‌برداری باشد.

وی از فرمانده انتظامی شهرستان خواست تا بر فعالیت‌ها و اقدامات راهور نظارت مستمر داشته و عوامل راهور را در انجام ماموریت‌ها (به خصوص طرح موتورگیری) با توان پرسنلی کلانتری‌ها تقویت کند.

انتهای پیام/60007/غ

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.