رضا طلبی: سه پارکینگ مکانیزه مشهد برای تعمیر تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.

تعطیلی 3 پارکینگ مکانیزه مشهد تا اطلاع ثانوی!

این در حالی است که شهروندان مشهدی همواره از کمبود پارکینگ برای پارک خودرو گلایه دارند.

این پارکینگ‌ها شامل پارکینگ مصلی، پارکینگ خیام 35 و پارکینگ خیابان پیام با ظرفیت 48 خودرو است.

پیامدهای تعطیل شدن پارکینگ‌ها تنها به کمبود مکان برای پارک خودرو محدود نمی‌شود، بلکه به دلیل نبود جای پارک مناسب به ترافیک و سخت شدن رفت و آمد نیز منجر می‌گردد.

در این خصوص یکی از شهروندان در باره پارکینگ مصلی که یک ماه از تعطیلی آن می‌گذرد، می‌گوید: تعطیل شدن این پارکینگ به همراه یکطرفه بودن این خیابان و همچنین ساختمان ناتمام که چندین سال است در مجاورت این پارکینگ مشغول فعالیت‌های ساختمانی است، عبور و مرور را برای وسایل نقلیه و شهروندان دشوار کرده است.

یکی دیگر از شهروندان هم در مورد تعطیلی پارکینگ مکانیزه خیابان پیام می‌گوید: برخی مسؤولان نداشتن صرفه اقتصادی را دلیل تعطیلی پارکینگ عنوان می‌کنند، در حالی که پارکینگ پیام با قرار گرفتن در محلی که ضمن بن بست بودن با تعدد ادارات در محل روبه روست مورد استقبال خوبی واقع شده بود.

درمورد تعطیلی پارکینگ‌های مکانیزه مدیرعامل شرکت الیت به خبرنگار ما اظهار می‌دارد: مشکل پارکینگ طبقاتی مصلی۳، یک مشکل مکانیکی است که با تعمیرات اساسی که در آن قرار است انجام شود، طبق برنامه زمان‌بندی در تاریخ ۱۴ آبان امسال، فعالیت خود را دوباره آغاز خواهد کرد و آماده خدمت رسانی به شهروندان می‌شود.

سید حسین هاشمی زادگان ادامه می‌دهد: تمام پارکینگ‌های مکانیزه و طبقاتی در طول سال مستهلک و دچار مشکلات مکانیکی و هیدرولیکی می‌گردند، که به خاطر حفظ و ارتقای ضریب امنیت آن‌ها نیاز به تعمیرات اساسی دارند.

او بیان می‌دارد: پارکینگ‌های خیابان پیام و خیام 35 نیز در مرحله انعقاد قرار داد تعمیر و نگهداری هستند و چون هنوز قرار داد بسته نشده زمان راه‌اندازی دوباره آن‌ها به شهروندان مشخص نیست.

وی تصریح می‌کند: تمام پارکینگ‌های موجود در سطح شهر مشهد برای خدمت رسانی به شهروندان و زائران پیش‌بینی شده‌اند و اساساً اینکه صرفه اقتصادی داشته باشند یا نه، دلیلی بر ایجاد یک پارکینگ تلقی نمی‌گردد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.