پس از آنکه هری رید شرایط جسمی ترامپ را زیر سؤال برد، نامزد جمهوری‌خواه نیز در اقدامی تلافی‌جویانه به استهزای رهبر اقلیت سنا پرداخت.

 بهتر است تمرینات با کش ورزشی را از سر بگیری!

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا ؛ جنگ کلامی دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و سناتور هری رید، رهبر اقلیت سنا تمامی ندارد.

پس از آنکه هری رید در سخنرانی هفته گذشته خود شرایط جسمی ترامپ را زیر سؤال برد و اضافه‌ وزن و چاقی نامزد جمهوری‌خواه را به سخره گرفت، دونالد ترامپ نیز در اقدامی تلافی‌جویانه و با استفاده از حربه همیشگی خود به استهزای رهبر اقلیت سنا پرداخت.

ترامپ در مصاحبه با روزنامه آمریکایی واشینگتن پست نسبت به لفاظی هری رید واکنش نشان داد و گفت: هری رید؟ به عقیده من او باید به عقب برگردد و تمرینات خود را با کش ورزشی از سر بگیرد.

اظهارات ترامپ به حادثه‌ای که سال گذشته برای رید رخ داد باز می‌گردد. سال گذشته رهبر 77 ساله اقلیت سنا در پی تمرین با کش ورزشی بخشی از استخوان‌های صورت خود را شکست. این حادثه به نابینا شدن چشم راست وی نیز منجر شد.

هری رید امروز در مصاحبه با سی‌ان‌ان گفت: او یک انسان "حقه‌باز" است. شاید چشم راست من قادر به دیدن نباشد ولی من با چشم دیگرم مردی را می‌بینم که پول زیادی به ارث برده است و تظاهر به آن دارد که خودش این ثروت را به دست آورده است. او چیزی غیر از این در مدرسه شبانه‌روزی نیاموخته است.

رید هفته گذشته طی سخنان کوتاهی در طبقه همکف سنا، ترامپ را یک "زالو" نامیده بود. او همچنین در مصاحبه با روزنامه واشینگتن پست، وضع سلامتی ترامپ را زیر سؤال برد و او را فردی چاق معرفی کرد.

چندی پیش جزئیات سلامت جسمی کلینتون و ترامپ منتشر شد. هیلاری کلینتون، به گواهی پزشک شخصی‌اش، مبتلا به "ذات‌الریه خفیف غیرواگیر ناشی از باکتری" شده است. در این نامه همچنین ذکر شده که کلینتون به دلیل کم‌کاری تیروئید و همچنین به دلیل لخته خونی که چهار سال پیش در سرش تشخیص داده شد، دارو مصرف می‌کند. سلامت روانی کلینتون "عالی" توصیف شده است. آزمایش پزشکی دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواهان، نشان می‌دهد که او داروی کاهش کلسترول مصرف می‌کند. ترامپ با قد 183 سانتی‌متر و وزن 107 کیلوگرم بر اساس استانداردهای پزشکی 13 کیلو اضافه‌وزن دارد. در مقایسه با کلینتون، ترامپ جزئیات کمتری از وضعیت سلامتی خود منتشر کرده است. ترامپ 70 ساله و کلینتون 68 ساله از مسن‌ترین داوطلبان تا کنونی ریاست‌جمهوری در آمریکا هستند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.