۲۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳
کد خبر: 457893

منابع میدانی نزدیک به ارتش سوریه از آمادگی نظامیان این کشور برای آغاز عملیات پاکسازی مناطق حاشیه شمالی استان حماه خبر داده اند.

آمادگی ارتش سوریه برای پاکسازی حماه + عکس
به گزارش قدس آنلاین به نقل از مشرق، منابع میدانی نزدیک به ارتش سوریه از آمادگی نظامیان این کشور برای آغاز عملیات پاکسازی مناطق حاشیه شمالی استان حماه خبر داده اند.
آمادگی ارتش سوریه برای پاکسازی حماه
بنابر این گزارش، طی روزهای گذشته ده کاروان تسلیحاتی - نیرویی ارتش و بسیج مردمی سوریه از مناطق مختلف شامل حماه، دمشق و لاذقیه به خطوط مقدم نبرد در شمال استان حماه این کشور رسیده و در آنها مستقر شده اند. همزمان منابع میدانی از ایجاد استحکامات گسترده دفاعی و پرواز های مکرر هواپیماهای بدون سرنشین بر فراز مواضع تحت اشغال گروه های تروریستی تکفیری جندالاقصی، جیش العزه و جیش النصر وابسته به القاعده و ارتش آزاد خبر می دهند. به موازت این تحولات، هواپیماهای روسی - سوری بر شدت بمباران های مواضع القاعده در مناطقی همچون معردس و کوکب افزوده اند. لازم به ذکر است که 10 شهر و روستای استراتژیک در شمال حماه در جریان هجوم گروه های وابسته به القاعده از کنترل نیروهای دولتی خارج شده بود. روز گذشته رهبر گروه القاعده در سوریه رسما از طرح خود برای اشغال حمص پس از سیطره بر استان حماه خبر داده بود.
آمادگی ارتش سوریه برای پاکسازی حماه
آمادگی ارتش سوریه برای پاکسازی حماه
آمادگی ارتش سوریه برای پاکسازی حماه

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.