قدس آنلاین-شهرکرد-هومن نجاتی: باید بپذیریم آوارگی و سرگردانی بشر امروزی حاصل غفلت از غدیر است و ما در رساندن این پیام مهم سستی و تعلل کرده‌ایم.

راز ماندگاری جمهوری اسلامی ایران در غدیر نهفته است

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در آستانه هجدهم ذی‌الحجه با تبریک این عید  فرخنده به عموم مسلمین جهان گفت:  غدیر با معارف عمیقش معین می‌کند ما متعلق به کدام جبهه‌ایم و آیا در مسیر حق گام بر میداریم یا باطل.

علی گرجی با بیان اینکه غفلت از غدیر منشأ گسست بین آحاد مسلمانان است افزود: فرهنگ غدیر باطراوت هرچه بیشتر درچهره‌ی انقلاب‌اسلامی به‌نمایش درآمده‌است و در واقع می‌توان گفت انقلاب اسلامی ایران یکی از جلوه‌های غدیر است.

وی تبیین فلسفه‌ی غدیر را یکی از ضروری‌ترین مؤلفه‌ی سیاسی عصر حاضر دانست و تصریح کرد: انقلاب‌اسلامی بر اساس جوابگویی جهان اسلام به غدیر به صحنه تاریخ آمده است تاهمه بتوانند بفهمند چرا امت اسلام ازجایگاهی که باید داشته باشد عقب افتاده‌است.

گرجی ریشه‌ی عدم درخشش جهان اسلام  را نادیده گرفتن سخن خدا در غدیر خم برشمرد و تصریح کرد: تمام نقشه‌های استعماری برای منحرف کردن ذهن‌ها از غدیر است چرا که غدیر حقیقتی است که به روشنی در برابر هرگونه استعمار و استکبار می‌ایستد.

وی افزود: نقشه‌ی اختلاف بین شیعه و سنی توسط استکبار جهانی در راستای کنترل جهان اسلام و معطوف نشدن سیر تفکر اهل سنت به غدیر طراحی شده است.

گرجی تصریح کرد:  انقلاب اسلامی با پیاده کردن دستورات اسلام و پیروی از ولایت مطلقه فقیه نشان داد با غدیر می‌شود حیات دینی، نشاط دینی و عزت سیاسی را حفظ کرد و انقلاب اسلامی حاصل یک حقیقت ریشه دار به نام غدیر است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با تأکید بر اینکه آحاد جهان اسلام نسبت به غدیر مسئولند خاطرنشان کرد:  باید بپذیریم آوارگی و سرگردانی بشر امروزی حاصل غفلت از غدیر است و ما در رساندن این پیام مهم سستی و تعلل کرده‌ایم.

گرجی در پایان گفت: انقلاب اسلامی ایران با تمسک به حقیقت والای غدیر میتواند همچنان با صلابت و محکم در مسیر پیشرفت گام بردارد و می توان گفت راز ماندگاری، مصونیت وآسیب‌ناپذیری جمهوری اسلامی ایران در غدیر نهفته است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.