قدس آنلاین-بیرجند- محمد قربانی: تولیت آستان قدس رضوی گفت: امروز مردم استان نیازمند خدمتی متفاوت با آنچه تاکنون دریافت کرده اند، هستند و انتظار می رود همه مدیران دست به دست هم دهند و با محوریت نماینده مقام معظم رهبری، نهضت خدمت رسانی با رویکردی جدید را کلید بزنند.

نهضت خدمت رسانی به مردم  باید با رویکردی جدید در خراسان جنوبی شکل بگیرد

به گزارش قدس آنلاین از بیرجند، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهارداشت: نهضت خدمت رسانی به مردم خراسان جنوبی باید شکل بگیرد.

وی گفت: امروز مردم استان نیازمند خدمتی متفاوت با آنچه تاکنون دریافت کرده اند، هستند و انتظار می رود همه مدیران دست به دست هم دهند و با محوریت نماینده مقام معظم رهبری، نهضت خدمت رسانی با رویکردی جدید را کلید بزنند.

آیت الله رئیسی افزود: تاکنون نهادهای مختلف خدماتی را به مردم استان ارائه داده اند، اما آنچه در روستاها به واسطه خشکسالی و مشکلات معیشتی مردم مشاهده می شود، خدمات متفاوت و مضاعفی را طلب می کند که باید با همت همه نهادها شکل بگیرد.

نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری افزود: ما نیز در آستان قدس رضوی به نوبه خودمان خدماتی را به مردم استان ارائه داده ایم، اما ان شاءالله کارهای متفاوت و جدیدی نیز تعریف و اجرا خواهیم کرد.

تولیت آستان قدس رضوی با تبریک انتصاب آیت الله عبادی به عنوان نماینده مقام معظم رهبری در استان خراسان جنوبی، خاطر نشان کرد: جنابعالی از خانواده ای بسیار ریشه دار، عالم، فاضل و مردم دار هستید و به واقع می توان گفت همواره از مردم، با مردم و در مردم بوده اید.

آیت الله رئیسی افزود: مطابق شناختی که داریم، تمام دغدغه شما دلسوزی برای مردم بوده و مسائلی که از طریق مسئولان امر دنبال کرده اید نیز معیشت و مشکلات زندگی مردم بوده است.

ویاز مردم خراسان جنوبی به عنوان مردمی با وفا، ولایت مدار، انقلابی و پایبند به ارزش ها یاد و تصریح کرد: مردم این استان با وجود همه محرومیت ها وقتی که سخن از بازسازی صحن و سرای کاظمین(ع) به میان آمد، وارد عرصه شدند و صحن عظیم و زیبای حرم موسی ابن جعفر(ع) را بنا کردند.

تولیت آستان قدس رضوی تاکید کرد: مدیران نیز باید دست به دست هم دهند و در هفته دفاع مقدس باور کنند که با همان روحیه و با وجود همه مشکلات می توانیم گره از کار مردم بگشاییم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.