وزیر اطلاعات گفت: سرویس‌های اطلاعاتی دنیا به دنبال رمز امنیت جمهوری اسلامی هستند.

دنیا به امنیت حاکم بر ایران "معترف" است/سرویس‌های اطلاعاتی دنیا به دنبال "رمز امنیت" جمهوری اسلامی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم ، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید محمود علوی صبح امروز در دیدار با آیت‌الله میرعمادی نماینده ولی‌فقیه در لرستان اظهار داشت: در حال حاضر دنیا نسبت به امنیت حاکم بر جمهوری اسلامی معترف و متعجب بوده و در برنامه‌هایی که با مسئولان سرویس‌های اطلاعاتی خارجی مذاکره می‌شود کشورها به دنبال راز و رمز امنیت جمهوری اسلامی هستند.

وی افزود: امروز همدلی، هماهنگی و فهم مشترک بین دستگاه‌های مؤثر در مقوله امنیت شامل وزارت کشور، شورای امنیت، شورای تأمین استان‌ها، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و دستگاه قضایی وجود دارد که این مهم سبب امنیت کشور شده است.

وزیر اطلاعات حفظ امنیت کشور را مسئله‌ای بسیار مهم دانست و عنوان کرد: با همدلی بین دستگاه‌های مرتبط با امنیت علاوه بر تحقق این مهم، آرامش نیز در جامعه ایجادشده است.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه نمایندگی ولی‌فقیه در استان بیان کرد: نقش نماینده ولی‌فقیه و تأثیر وی در ائمه جمعه استان، اقدامات استاندار و فرمانداران تعیین‌کننده بوده و چنانچه همدلی میان مجموعه استان حاصل شود توسعه و پیشرفت نیز محقق خواهد شد.

علوی با تأکید بر حفظ وحدت مسئولان، گفت: اختلاف و تفرقه میان مدیران ناامیدی و تضعیف روحیه مردم می‌شود.

وی مردم لرستان را مردمانی کم‌توقع و قدرشناس دانست و خاطرنشان کرد: مسئولان باید تمام توان خود را برای خدمت به این استان به‌کارگیرند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.