قدس آنلاین- تبریز: رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز انتخاب شهردار این شهر به عنوان شهردار برتر کشور در حوزه گردشگری را نشانگر موفقیت تبریز در جلب توجه مقامات ارشد و ملی کشور دانست.

تقدیر رئیس جمهور از شهردار، نوید بخش برگزاری باشکوه تبریز 2018

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، سعید حاجی زاده با اشاره به انتخاب شهردار تبریز به عنوان «شهردار برتر در حوزه گردشگری» گفت: موفقیت های پی در پی مدیریت شهری تبریز در حوزه گردشگری زمینه ساز برگزاری باشکوه رویداد بزرگ تبریز 2018 خواهد بود.

عضو شورای شهر تبریز با اشاره انتخاب دکتر نجفی به عنوان شهردار برتر حوزه گردشگری گفت: این انتخاب نشانگر ارتقای سطح فعالیت های فرهنگی و گردشگری تبریز و حرکت این شهر تاریخی و فرهنگی به سوی تبدیل به قطب گردشگری منطقه است.

وی افزود: برای اینکه در میزبانی از گردشگران در 2018 و برگزاری این رویداد بزرگ موفقیت کامل حاصل شود نیازمند مشارکت در سطح ملی هستیم و شهرداری و یا ارگانهای استانی به تنهایی نخواهند توانست این رویداد مهم را با موفقیت به سرانجام برسانند.

وی با اشاره حضور شهردار تبریز در جمع 8 مدیر و فعال برگزیده گردشگری در سطح ملی اظهار داشت: سیاست گذاری و هدفگذاری شورای شهر و شهرداری تبریز در خصوص احیای گذشته پرشکوه این شهر و همچنین استفاده از ظرفیت های گردشگری و تاریخی موجود در مسیر درست و مناسبی حرکت می کند.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تبریز اظهار داشت: به هر حال با اتفاق امروز جرقه و استارت شروع نگاه ملی به تبریز 2018 زده شد اما نمایندگان مجلس و مسئولان باید پیگیر مطرح شدن موضوع تبریز 2018 در جلسات هئیت دولت و جلب حمایت و حضور دولت در این رویداد باشند.

وی با اشاره به فعالیت های گسترده کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تبریز در خصوص تبریز 2018 گفت: کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تبریز از سال گذشته در چند محور این رویداد را مورد توجه قرار داده است سیاست گذاری و برنامه ریزی در خصوص توجه به احیا بافت تاریخی و فرهنگی تبریز، بازار تاریخی تبریز، میدان ساعت، احیای محور تاریخی فرهنگی تبریز از جمله برنامه های کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تبریز در این خصوص بوده است.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به ضرورت توجه به اقدامات نرم افزاری در کنار فعالیت های عمرانی گفت: لزوم توجه به اقدامات نرم افزاری در خصوص معرفی و تبلیغ تبریز و قابلیت های گردشگری آن در کنار فعالیت های عمرانی و سخت افزاری موردی بوده است که از آن غفت نشده است و در بودجه سال 95 و سال آینده در خصوص فعالیت های نرم افزاری اعتبارات بخصوصی پیش بینی شده است.

حاجی زاده افزود:انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری شهرهای اسلامی در سال 2018 ، توجه به احیای بافت و بناهای تاریخی شهر، توجه به توسعه زیرساختهای گردشگری و ایجاد تسهیلات برای ایجاد مجموعه های گردشکری در شهر، برنامه های منظم و مدون در ایام نوروز و تابستان برای جذب و خدمت رسانی به گردشگران از جمله مسائلی است که در انتخاب شهردار شهرمان به عنوان شهردار برتر حوزه گردشگری نقش داشته باشد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تبریز در پایان با تاکید بر اینکه تبریز با اهتمام شهردار و شورای اسلامی شهر جایگاه اصلی خود را در مجامع ملی و بین المللی پیدا می کند گفت: ارتباط با صاحب نظران، متخصصان و هنرمندان و کمک به آنان در جهت تحقق ایده های آنان مورد توجه شورا و شهرداری تبریز بوده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.