​قدس آنلاین/ایلام: مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام گفت: میزان مصرف بنزین در شش ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 8 و نیم درصد افزایش یافته است.

افزایش 8 و نیم درصدی مصرف بنزین در ایلام

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، علی اصغر چاغروندی با بیان اینکه به غیر از بنزین مصرف فرآورده های نفتی در استان کاهش یافته است، اظهارداشت: میزان مصرف بنزین در 6 ماهه نخست سال جاری، 85 میلیون و 228 هزار لیتر گزارش شده که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته، افزایش 5/8 درصدی را نشان می دهد.

وی با اشاره به اینکه میزان مصرف نفت – گاز در نیمه نخست سال جاری 96 میلیون و 357 هزار لیتر بوده که این میزان به نسبت مشابه سال گذشته هشت دهم درصد کاهش داشته است، افزود: میزان مصرف نفت کوره نیز در مدت یاد شده 2 میلیون و 403 هزار لیتر بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 79 درصد کاهش داشته است.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام به کاهش 20 درصدی مصرف نفت سفید از ابتدای سال جاری تا پایان شهریورماه اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: در این مدت در استان یک میلیون و 918 هزار لیتر نفت سفید به مصرف رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، کاهش چشمگیری داشته است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.