قدس آنلاین-شهرکرد-هومن نجاتی: بیش از2240 میلیارد ریال در سه حوزه بازنشستگی،از کارافتادگی و بازماندگی به مستمری بگیران استان در مهلت مقرر پرداخت شده است.

برگزاری همزمان پیاده روی بازنشستگان و تجلیل از مستمری بگیران

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، به مناسبت 25 ذی الحجهروز خانواده و تکریم بازنشستگان دو مراسم پیاده روی بازنشستگان  در قالب طرح"نسیم سلامت" و تجلیل از بازنشستگان،از کارافتادگان و همسران بازمانده نمونه با حضور مدیر کل تامین اجتماعی استان،مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان،رئیس اداره امور شعب بانک رفاه استان و مدیر صندوق بازنشستگی استان ، بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی استان  در پارک ملت شهرکرد برگزار شد.

شرکت کنندگان در مراسم پیاده روی ،مسیر اطراف پارک ملت را طی  نمودند سپس در مراسم تجلیل از مستمری بگیران نمونه شرکت کردند و در این مراسم  از پنج نفر از بازنشستگان،از کارافتادگان و همسران بازمانده نمونه با تقدیم هدایایی تجلیل بعمل آمد.

 مدیر کل تامین اجتماعی استان،بازنشستگان را گنجینه های تجربه،دانایی و خرد دانست و از عزم جدی سازمان تامین اجتماعی جهت پیگیری مشکلات  مستمری بگیران این سازمان خبر داد و گفت: در سالهای اخیر چندین طرح در حوزه بازنشستگان و مستمری بگیران از سوی سازمان جهت تکریم و خدمت رسانی بیشتر به این قشر عزیز اجرا گردید که از آن جمله می توان به طرح "کرامت رضوی" در حوزه سفرهای زیارتی و طرح"نسیم سلامت" در حوزه ورزش های همگانی اشاره کرد. 

غلامرضا محمدی  با اشاره به مبالغی که در سال 1394در حوزه مستمری به مستمری بگیران از سوی سازمان پرداخت گردید اظهار داشت:بیش از2240 میلیارد ریال در سه حوزه بازنشستگی،از کارافتادگی و بازماندگی به مستمری بگیران استان در مهلت مقرر پرداخت شده است که نسبت به سال قبل رشدی معادل 24 درصد داشته است.

در ادامه مدیر درمان تامین اجتماعی استان نیز بر ضرورت خدمات درمانی شایسته  به بازنشستگان تاکید کرد و گفت: مراکز درمانی تامین اجتماعی استان با اولویت به بازنشستگان و مستمری بگیران آماده خدمت رسانی به این قشر عزیز می باشد.

اکبری با تاکید بر حفظ یکپارچگی سازمان در دو بخش بیمه ای و درمان، این دو بخش را دو بال ارزشمند دانست که در جهت خدمت رسانی به بیمه شدگان و مستمری بگیران گام بر می دارند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.