قدس آنلاین-ایلام: صبح امروز و طی مراسم باشکوهی، از برگزیدگان جشنواره ابوذر در سالن الغدیر سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام تجلیل شد.

از 22 خبرنگار برتر جشنواره رسانه ای ابوذر تجلیل شد

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، مسئول بسیج رسانه استان ایلام در این آیین با بیان اینکه فراخوان این جشنواره از تیرماه سال جاری در بین رسانه‌های استان ایلام اعلام و توزیع شد، اظهار داشت: آخرین‌مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره سی ام شهریور ماه سال جاری بود که در مجموع 190 اثر در زمینه های امربه‌معروف و نهی از منکر، اقتصاد مقاومتی و مدافعان حرم و دفاع مقدس در بخش‌های گزارش، مقاله، خبر، مصاحبه و یادداشت به دبیرخانه این جشنواره ارسال گردید.

غلامرضا علیمحمدی با اشاره به اینکه پس از رأی هیئت‌داوران، در مجموع 22 نفر از اهالی رسانه استان ایلام حائز رتبه‌های برتر در بخش‌های  مذکور شدند، افزود: امروز و در همین مراسم، از برترین های این جشنواره با اهدای لوح تقدیر و  جایزه تجلیل به عمل می آید.

 وی با بیان اینکه علاوه بر برگزیدگان جشنواره ابوذر، از برگزیدگان دوره آموزشی خبرنگاری و خبرنگاران بسیجی که در روز خبرنگار در مراسم ویژه بسیج رسانه حضور داشتند نیز در این مراسم تجلیل می شود، بیان داشت: در این آیین درمجموع از 60 نفر از خبرنگاران بسیجی استان تقدیر می شود.

 مسئول بسیج رسانه استان ایلام با اشاره به اینکه سازمان بسیج رسانه استان، برنامه‌های متنوعی در راستای ارتقای سطح کار خبرنگاران در دست اقدام دارد، یادآور شد: برگزاری دوره‌های آموزشی خبرنگاری و خبرنویسی، اردوهای زیارتی و فرهنگی، برگزاری نشست‌های بصیرتی و حلقه‌های صالحین و همچنین اجرای برنامه‌ها و مسابقات و همایش‌های فرهنگی و رسانه‌ای ازجمله این برنامه‌هاست.

غلامرضا علیمحمدی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر بیش از 170 نفر از اهالی رسانه استان شامل خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری، هفته‌نامه‌های محلی و روزنامه‌های سراسری عضو سازمان بسیج رسانه استان هستند.

گفتنی است از بین 190 اثر که در زمینه های امربه ‌معروف و نهی از منکر، اقتصاد مقاومتی و مدافعان حرم و دفاع مقدس و در بخش‌های گزارش، مقاله، خبر، مصاحبه و یادداشت به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود، در بخش یادداشت خبری اثر« اقتصاد مقاومتی در ایلام از حرف تا عمل » به قلم غلامرضا محمدمرادی، اثر فاخر و برتر این جشنواره شناخت شد و مورد تجلیل قرار گرفت.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.