قدس آنلاین-بجنورد: نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تأمین امنیت یکی از بزرگ‌ترین وظایف ناجا است، گفت: نیروی انتظامی حافظ امنیت همه جانبه است

نیروی انتظامی حافظ امنیت همه جانبه است

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی با تبریک هفته ناجا حضور پررنگ در صحنه‌های مختلف جامعه را یکی از ویژگی‌های نیروهای مسلح دانست.

وی افزود: حضور باشکوه کارکنان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در مناسبت‌های مختلف نشان از تجلی این سازمان در جامعه است.

وی با اشاره به اینکه خدمت در مجموعه نیروی انتظامی رنگ ولایی و بوی ولایت دارد گفت: این نیرو وصل به ولایت است و انتظار مردم از این نیرو در تحقق نظم و امنیت انتظار بجایی است.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه تأمین امنیت یکی از بزرگترین وظایف نیروی انتظامی است، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی حافظ امنیت همه جانبه است و باید آبرو، ناموس و اموال مردم در سایه امنیت باشد.

وی با تأکید بر اینکه مجموعه نیروی انتظامی باید ناهنجاری‌های اخلاقی، فرهنگی و اجتماعی را کنترل و با آن مقابله کند، تصریح کرد: فضای جامعه دینی باید بوی خدا و معنویت بدهد و نیروی انتظامی با اقتدار در مقابل برهم زنندگان امنیت آرامش بایستد.

حجت الاسلام یعقوبی از زحمات و تلاش شبانه روزی کارکنان انتظامی استان خراسان شمالی در برقراری نظم و امنیت قدردانی کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.