مشاور رئیس فدراسیون فوتبال به درخواست علما برای برگزار نشدن بازی تیم ملی فوتبال ایران و کره جنوبی در شب عاشورا واکنش نشان داد.

واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست علما برای برگزار نشدن بازی تیم ملی فوتبال در شب عاشورا

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا ساکت درباره بحث جابه‌جایی زمان دیدار ایران و کره‌جنوبی گفت: فدراسیون فوتبال در دو سه ماه گذشته تلاش زیادی کرده تا این بازی را جابه‌جا کند. گزینه‌های زیادی بوده و تلاش زیادی هم شده است. تاج به فیفا رفت با اینفانتینو صحبت کرد، در مالزی با AFC صحبت کردند، با رئیس فدراسیون کره‌جنوبی صحبت کردیم، اما چون برنامه‌ریزی صورت گرفته است، نمی‌توان کاری کرد. روز بعد از تاسوعا هم که عاشوراست، فیفادی به اتمام می‌رسد و نمی‌توانستیم بازی را عقب بیندازیم، چون تصمیم‌گیرنده ایران نیست.

وی افزود: زمینه جابه‌جایی بازی فراهم نشد و تیم حریف با این موضوع موافقت نداشت. حتی جابه‌جایی میزبانی را هم مطرح کردیم، اما این مهم انجام نشد و احتمالاً دیگر شانسی برای جابه‌جایی نخواهیم داشت. موضوع را به مقام‌های امنیتی اعلام کرده‌ایم، شواری امنیت ملی در این خصوص تصمیم‌گیری خواهد کرد و تلاش همه ما این است اگر بازی در روز تاسوعا برگزار شد، شرایط را طوری رقم بزنیم که حسینه‌ای در ورزشگاه برپا کنیم.

ساکت در خصوص اینکه برخی علما اعلام کرده‌اند این بازی باید لغو شود و اجازه برگزاری بازی در روز تاسوعا را نباید داد، اظهار داشت: ما به همه دیدگاه‌ها احترام می‌گذاریم و در این خصوص فدراسیون فوتبال تصمیم‌گیرنده نیست. ما این موضوع را به نهادهای امنیتی، سازمان‌های مختلف و... اعلام کرده‌ایم و هر تصمیمی که نظام جمهوری اسلامی بگیرد، ما تابع هستیم. ضمن اینکه ساعت بازی را تغییر دادیم که از ساعت ۲۱ آن را به ساعت ۱۸ منتقل کردیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسام بهنیا ۰۵:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
    0 0
    فیفا و اینجور قصه ها به ما ربطی ندارد، برگزاری این فوتبال در روز تاسوعا اشتباه محض است و موجب پشیمانی خواهد شد
  • مصطفی قربانی ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    0 0
    من پسر افغانی هستم و برای ای که انتخای بشم میخواهم در خواست بدم