برگزاری بازی تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی با ۵ هزار تماشاگر. این جدیدترین راهکار فدراسیون فوتبال برای خاتمه دادن به دغدغه برگزاری مسابقه در روز تاسوعا است.

ایران – کره جنوبی با ۵ هزار تماشاگر/ اشتباهی که فدراسیون فوتبال در نامه نگاری به فیفا کرد!

به گزارش قدس آنلاین، بازی تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی در شرایطی قرار است روز تاسوعای حسینی برگزار شود که برگزاری این بازی در چند هفته اخیر به یکی از دغدغه های اصلی فدراسیون فوتبال ایران تبدیل شده است.

مسئولان فدراسیون فوتبال در این مدت تلاش و مذاکرات زیادی داشتند تا این مسابقه در روز تاسوعا برگزار نشود. راهکارهای زیادی هم از سوی فدراسیون فوتبال ایران به کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا ارائه شد از جمله تغییر زمان این مسابقه و یا برگزاری بازی به میزبانی کره جنوبی؛ با این حال با هیچکدام از این پیشنهادات موافقت نشد و فیفا تاکید کرد که بازی باید در موعد مقرر در ایران برگزار شود.

با همه این تفاسیر و اظهارنظرهای مختلف که از سوی مسئولان ورزشی و حتی غیرورزشی در مورد برگزاری این بازی صورت گرفت، گفته می شود آخرین راهکار فدراسیون فوتبال این بوده که این بازی با حضور حدود ۵ هزار تماشاگری برگزار شود که البته وضعیت نحوه حضور این تعداد تماشاگر به خوبی مشخص نیست. البته نحوه انتخاب این تماشاگران هم یکی از موضوعاتی است که با ابهاماتی مواجه است ولی این جدیدترین راهکار ارائه شده برای بازی ایران و کره جنوبی است.

البته فدراسیون فوتبال در حالی اعلام کرده است که برای تغییر زمان این بازی تلاش داشته که بر اساس آخرین اطلاعات، فدراسیون از فیفا خواستار برگزاری این بازی دو روز بعد از عاشورا شده بود! پیشنهادی که با توجه به اتمام «فیفا دی» در آن مقطع زمانی نمی‌توانست راهگشا باشد و از قبل هم مشخص بود که فدراسیون جهانی با آن موافقت نخواهد کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.