سرمربی تیم بسکتبال شهرداری کاشان گفت: ما به دنبال این هستیم که بازیکن سهمیه ملی تولید و پرورش دهیم تا اینکه بخواهیم آنها را جذب کنیم.

تیم بسکتبال شهرداری کاشان به دنبال چیست؟

به گزارش قدس آنلاین، مجید صالحی در گفتگو با فارس، در مورد شرایط تیم بسکتبال شهرداری کاشان اظهار داشت: با توجه به اینکه سالن بسکتبال شهر استانداردهای لازم را ندارد مجموعه شهرداری به دنبال این است که شرایطی که فدراسیون برای برگزاری مسابقات می‌خواهد را فراهم کند و فکر می‌کنم یک ماه دیگر این مجموعه تکمیل می‌شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر اردویی را در تهران برپا کرده‌ایم تا تعطیلات تاسوعا و عاشورا ادامه خواهد داشت و پس از آن سعی می‌کنیم بازی‌های دوستانه‌ای را برای هماهنگی بیشتر تیم انجام دهیم.

سرمربی شهرداری کاشان با اشاره به جذب بازیکنان گفت: تیمی را جمع کرده‌ایم که تلفیقی از نفرات با تجربه و جوان هستند و سعی ما این است که بسکتبال خوبی را ارائه دهیم تا مردم هم بیایند و لذت ببرند. ما نمی‌توانیم رفتن به قهرمانی فکر کنیم، چون بودجه‌مان در آن حد نیست و آنقدر هم بازیکن نداریم، اما اگر بتوانیم یک بازیکن به تیم ملی معرفی کنیم، دین‌مان را ادا کرده‌ایم. رقابت ما با سایر تیم‌ها هم در همین زمینه است.

صالحی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکن سهمیه ملی جذب می‌کنید یا خیر؟ گفت: ما به دنبال پرورش سهمیه ملی هستیم تا جذب آن. اگر بتوانیم بازیکنی بسازیم که سال بعد به عنوان سهمیه ملی انتخاب شود موفق بوده‌ایم. هدف ما این است از بازیکنان بومی بیشتر استفاده کنیم چون آنها استعداد و پتانسیل بالایی دارند.

وی در مورد جذب یار خارجی عنوان کرد: دو بازیکن خارجی می‌توانیم جذب کنیم. یکی از آنها به زودی قراردادش بسته می‌شود و دومی هم به احتمال زیاد در هفته‌های آینده نهایی می‌شود. تا زمانی هم که به ایران نیایند نمی‌توانیم اسامی‌شان را بگوییم.

لیگ برتر بسکتبال از ششم آبان آغاز می‌شود و شهرداری کاشان نخستین فصل حضورش را تجربه خواهد کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.