مردم عدم بهبود وضعیت اقتصادی در پسابرجام را به پای دولت می نویسند نه بدعهدی غرب در اجرای تعهداتش در برجام.

اصولگرایان جز با یک کاندیدا، پیروز نمی‌شوند/ عدم بهبود وضعیت اقتصادی در پسابرجام به پای دولت نوشته می شود

محسن کوهکن، عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره احتمال و اما و اگرهای حمایت اصولگرایان از روحانی در انتخابات ریاست جمهوری 96 گفت: اگر دولت روحانی در یک سال باقیمانده از دوران کار خود در چند محور تغییر نتیجه داشته باشد ،  نگاه اصولگرایان به وی و موضوع حمایت یا عدم حمایت از او می‌تواند متفاوت باشد.
به گزارش قدس آنلاین به نقل از جمهوریت؛ نماینده مجلس دهم در ادامه این مطلب افزود:یکی از مطالبات جدی مردم در وضعیت کنونی بهبود مسائل اقتصادی است.
وی ادامه داد: دولت روحانی با تمرکز و وعده دادن درباره توافق هسته‌ای و برجام در میان مردم امیدواری را بین توده ها به وجود اورد دال بر اینکه وضعیت اقتصادی تغییر می کند  امروز مردم با گذست بیش از یک سال از این موضوع نا امید شده اند.
کوهکن در پاسخ به این موضوع که تغییر شرایط اقتصادی در پسابرجام به دلیل بدعهدی غرب است و دولت مدعی است این موضوع به پای عملکرد آن ها نوشته نمی شود، گفت:توده های مردم عدم تحقق وعده های اقتصادی دولت را به خصوص در زمینه معیشت  عمدتا به دلیل بدعهدی‌های طرف غربی نمی‌بینید.
وی خاطر نشان کرد: قطعا اگر دولت در این مدت باقی مانده قطار حرکت خود را روی ریل اقتصاد مقاومتی، خروج از رکود و پاسخگویی به مطالبات مردم قرار دهد، به میزان مقبولیتش افزوده می‌شود، در این صورت گرایش اصولگرایان به سمت دولت نیز بیشتر خواهد شد.

کوهکن همچنین درباره اظهارات قطعی برخی از چهره های اصولگرا مبنی بر عدم حمایت از رئوحانی گفت:: به طور مثال دقت کنید حضرت آیت الله موحدی کرمانی از کلمه بعید استفاده کرده و یا مصاحبه آقای باهنر تاکید می شود که حمایت از روحانی مشروط به مسائلی است.

وی ادامه داد: وقتی بزرگان می گویند حمایت بعید است یعنی شرایط و تعهدات و بسیاری از عوامل دیگر موثر است.


اصللاح طلبان از روحانی حمایت نکنند خود را زیر سوال می برند

وی درباره حمایت اصلاح طلبان از روحانی در انتخابات آتی ریاست جمهوری تاکید کرد: طبیعی است که اصلاح طلبان بگویند از روحانی مجددا حمایت می کنند چرا که درست است که روحانی گفته هرگز نگفته که یک اصلاح طلب است اما با روی کار آمدن دولت روحانی اساسا بدنه اصلاح طلبی عمده پست های مدیریتی کشور از صدر تا ذیل را در اختیار گرفته است.

کوهکن خاطر نشان کرد: اگر آن ها بگویند حمایت نمی کنیم به نوعی نفی مدیریتی است که خود انجام داده اند و مطالبات سیاسی خود را تحقق نیافته عنوان عنوان می کنند، اما اصولگرایانی که عموما در هیچ بخشی در اجرا مسئولیتی نداشته اند، برای حمایت شروط خود را دارند.

عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری خاطر نشان کرد: هنوز مدل خاصی برای ائتلاف و وحدت برای انتخابات ریاست جمهوری96 برنامه ریزی و طراحی نشده است اما نباید از یاد برد که با هر الگویی پیش برویم باید به یک کاندید واحد برسیم و با یک کاندید وارد عرصه رقابت شویم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ذلا ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۶
    0 0
    کوهکن درسته که ما کوه کن نیستیم !! ولی ... نیستیم . شرط شما برای حمایت از روحانی اینه که :اگه دولت روحانی فلان کار و فلان کار را بکند میزان مقبولیتش نزد مردم بیشتر میشه و در انصورت ما از روحانی حمایت می کنیم " اگه کاندیدی نزد مردم مقبولیت داشته باشد کاندید دیگه نیازی به حمایت شما نداره بلکه شما به اون نیاز دارین .