وزارت ورزش با ارسال دعوت نامه به طور رسمی از رئیس کمیته ملی المپیک برای حضور در نشست با روسای فدراسیون ها دعوت کرد اما وی از شرکت در این جلسه امتناع کرد.

دعوتنامه وزارت ورزش برای هاشمی ارسال شده بود/ خودداری از رویارویی با وزیر ورزش!

به گزارش قدس آنلاین، وزیر ورزش و معاونان وی عصر روز شنبه نشستی با روسای فدراسیون های ورزشی برگزار کردند. در این نشست با توجه به نامه اخیر کمیته بین المللی المپیک مبنی بر شفاف سازی اساسنامه فدراسیون ها در رابطه با دخالت دولت، نامه ای نوشته شد خطاب به کمیته یبن المللی المپیک با این مضمون که وزارت ورزش و دولت ایران حامی فدراسیون ها بوده و هیچ دخالتی در امور آنها ندارد. این نامه توسط تمام روسای حاضر در نشست امضا شد تا برای IOC ارسال شود.

اینکه فدراسیون ها و وزارت ورزش در یک مسیر قدم برداشته اند موضوع بدی برای ورزش ایران نیست اما نکته قابل تامل غیبت کیومرث هاشمی در این نشست و مهمتر از آن دلیل این غیبت است! شنیده شده که وزارت ورزش با توجه به نقشی که کمیته ملی المپیک در چالش این روزهای ورزش دارد و اینکه مشابه نامه ارسالی IOC به فدراسیون ها برای این کمیته هم ارسال شده است، به صورت رسمی از کیومرث هاشمی دعوت کرده تا در نشست حاضر شود اما اینکه چرا رئیس کمیته ملی المپیک به این دعوت «نه» گفته و در نشست شرکت نکرده جای سوال دارد؟!

به هر حال می طلبید کیومرث هاشمی با توجه به شرایط امروز ورزش در نشست مورد نظر شرکت می کرد و حداقل اگرهم اعتراضی نسبت به اساسنامه و اصلاحات آن داشت، بیان می کرد. مشخص نیست وی تا چه زمان می خواهد به سکوت خود در مورد این مسائل ادامه دهد؟!

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.