قدس آنلاین- بجنورد- سمانه محمدزاده ثانی: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در آستانه چهارمین سالگرد سفر پرخیر و برکت مقام عظمای ولایت به خطه باب الرضا_گنجینه معرفتها خراسان شمالی، با صدور بیانیه ای سالروز این سفر تاریخی و به یاد ماندنی را گرامی داشت.

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی به مناسبت سالروز سفر رهبری

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، در متن این بیانیه آمده است؛ بار دیگر خاطرات دلدادگی مردم عاشق باب الرضا- گنجینه معرفت ها در سالروز سفر قافله مهر تجلی یافتِ و عطر خوش ولایت و شمیم جانفزای یار به مشام می رسد.

آری 19مهرماه یادآور روزهایی است بیادماندنی و شیرین که خورشید ولایت طلوع کرد. روزهای خوب عاشقی، روزهایی پر از جوش و خروش و نشاط که هیچگاه نمی شود فراموشش کرد. روزهایی که دلدادگان یار، سر از پا نمی شناختند چرا که انتظارشان به سرآمده و میزبان مولا و مقتدایشان بودند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در چهارمین سالگرد سفر پرخیر و برکت ولی امر مسلمین جهان به خراسان شمالی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این روز فراموش نشدنی از حضور عاشقانه و پرشور مردم ولایتمدار استان خراسان شمالی در تمامی مراسمات و مناسبت های انقلاب به ویژه خلق حماسه سترگ نوزدهم مهرماه 91 قدردانی کرده و ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و خاندان مطهرشان، از خانواده معزز شهدا و ایثار گران، هیئات مذهبی، روحانیت معزز، مسئولان، نیروهای مسلح، بسیجیان، دانشجویان و دانش آموزان، کسبه و بازاریان و عموم مردم ولایت مدار دعوت می کند با حضور عاشقانه خود در مراسم نکوداشت سالروز سفر امام خامنه ای به استان که ساعت 8 صبح روز دوشنبه 19 مهرماه در مقابل فرودگاه بجنورد برگزار می شود؛ با آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و  مقام عظمای ولایت تجدید میثاق نمایند. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.