قدس آنلاین-شهرکرد-هومن نجاتی:جهاد کشاورزی از لحاظ تعدا طرح های اقتصاد مقاومتی 50 درصد واز لحاظ ریالی 55 درصد را به خود اختصاص داده است .

مجموعه جهادکشاورزی زیر ساخت اساسی را در اقتصاد مقاومتی ایجاد می کند

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گفت:در سال 94 وزارت جهادکشاورزی بعنوان دستگاه برتر دراقتصاد مقاومتی شناخته شده است که نشان دهندی این است که ظرفیت بالقوه ای در این بخش وجود دارد.

ذبیح الله غریب افزود: از اصول اصلی اقتصاد مقاومتی،اقتصاد پویا ومتکی به داخل، کاهش واردات، افزایش صادرات ،دانش بنیان بودن اقتصاد واستفاده از منابع کشور می باشد که جهادکشاورزی می تواند پیشگام وزیر ساخت اساسی رادراقتصاد مقاومتی ایجاد کند.

وی با اشاره به این که ،بخش کشاورزی چهارمحال وبختیاری با ارزش افزوده 9/12درصد بالاترین رشد دربخش کشاورزی را درکشور به  خود اختصاص داده است  افزود:عمده رونق اقتصادی،تولید ثروت ،ایجاد اشتغال وتراز واردات وصادرات که از 8میلیارد به 5/3میلیارد رسیده است را این بخش به خود اختصاص داده است.

غریب اظهارکرد:جهاد کشاورزی از لحاظ تعدا طرح های اقتصاد مقاومتی 50 درصد واز لحاظ ریالی 55 درصد را به خود اختصاص داده است .

رئیس سازمان جهادکشاورزی تصریح کرد: طرح های کشاورزی به علت کوچک بودن طرح ها وپراکندگی ، عدالت وتعادل را درهمه جا  اجرا می کند واز این لحاظ درتمامی طرح ها خاص است

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.