قدس آنلاین-شهرکرد-هومن نجاتی: با حضور نمایندگان دامپزشکی و شبکه بهداشت شهرستان کیار چهار تن و 500 کیلو ماهی تلف شده با تنظیم صورتجلسه معدوم شد.

جلوگیری از توزیع بیش از 4 تن ماهی فاسد در چهار محال و بختیاری

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، فرمانده انتظامی شهرستان کیار گفت: با هوشیاری ماموران انتظامی این شهرستان از توزیع چهار تن و 500 کیلو ماهی فاسد در بازار جلوگیری شد.

سرهنگ علی رازانی  اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر تلف شدن مقادیر زیادی ماهی در یکی از حوضچه های پرورش ماهی شهرستان کیار به علت قطع برق و کمبود اکسیژن و اقدام مالک آن برای توزیع ماهی ها در بازار بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت

وی افزود: پس از بررسی دقیق و احراز صحت این گزارش ماموران به محل اعزام شدند و دو دستگاه کامیون یخچال دار در حال بارگیری ماهی های تلف شده جهت انتقال و توزیع در بازار را توقیف کردند. 

سرهنگ رازانی تصریح کرد:با حضور نمایندگان دامپزشکی و شبکه بهداشت شهرستان کیار چهار تن و 500 کیلو ماهی تلف شده با تنظیم صورتجلسه معدوم شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کیار در پایان با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی از همکاری و تعامل خوب شهروندان در این زمینه تشکر کرد و از عموم مردم خواست: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت افراد سودجو و به خطر افتادن سلامت جامعه مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110گزارش کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.