قدس آنلاین-ایلام-غلامرضا محمدمرادی: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام گفت: سایت امور مشترکین شرکت توزیع نیروی برق در استان ایلام در حال به روز رسانی نرخ های جدید است و مردم بایستی اندکی صبر و شکیبایی پیشه کنند.

سایت در حال به روز رسانی است/ مشرکین صبر پیشه کنند

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، هادی شیرخانی در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه در چند روز اخیر و به دلیل اعمال نرخ جدید تعرفه های مصرف برق، سایت های امور مشترکین استان در حال به روز رسانی هستند، اظهار داشت: بخشنامه و دستورالعمل افزایش 10 درصدی نرخ تعرفه ها از مردادماه سالجاری ابلاغ شده است.

وی با اشاره به اینکه در تلاش هستیم تا این سایت ها را پس از به روز رسانی، ارزیابی و راستی آزمایی، مجدداً فعال و خدمات خود را به مشترکین آغاز نماییم، بیان داشت: با تلاش همکاران در شرکت توزیع نیروی برق استان، انشاءالله این مشکل نهایتاً تا شنبه هفته آینده مرتفع و زمینه ارائه خدمات به هم استانی های عزیز فراهم خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام مشترکین و مراجعین را به صبر و شکیبایی توصیه کرد و یادآور شد: سایت امور مشترکین شرکت توزیع نیروی برق در استان ایلام در حال به روز رسانی نرخ های جدید است و مردم بایستی اندکی سعه صدر و حوصله پیشه کنند.

هادی شیرخانی از مردم به خاطر این اختلال و وقفه پیش آمده پوزش و حلالیت طلبید و خاطرنشان کرد: تکریم ارباب رجوع، پاسخگویی سریع و صریح و خدمت رسانی به موقع، از اولویت ها و تأکیدات اصلی ما است.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.