مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به دیدار برابر کره جنوبی گفت: «شور حسینی» به تیم ملی ایران برای شکست کره کمک می کند.

«شور حسینی» به تیم ملی ایران برای شکست کره کمک می کند

به گزارش قدس آنلاین، رضا قوچان نژاد در نشست خبری قبل از دیدار روز سه شنبه که بعدازظهر امروز در سالن کنفرانس هتل آکادمی فوتبال برگزار شد گفت: بازی سختی را برابر کره جنوبی داریم. نتایج خوبی را در چند سال اخیر برابر این تیم کسب کرده ایم اما اینها مربوط به گذشته است.

وی افزود: ما باید فردا برابر کره به پیروزی برسیم. قطعا شور حسینی که ایجاد شده است به ما کمک خواهد کرد که بتوانیم این بازی را با پیروزی به پایان برسیم. با اینکه برای کره جنوبی احترام زیادی قائل هستم اما اگر کار خودمان را بکنیم می توانیم امیدوار باشیم سه امتیاز را بگیریم.

قوچان نژاد در مورد اظهار نظر بازیکن کره گفت: از حرف های او ناراحت شدم. ما فوتبال بازی می کنیم و نباید در مورد مردم یک کشور اظهار نظر کنیم. جای زدن ایین حرف ها در فوتبال نیست و امیدوارم بتوانیم در بازی فردا بتوانیم به برتری برسیم.

وی در مورد اینکه خودش مقابل کره خوب بوده و گل هم زده است گفت: من الان در آمادگی خوبی هستم. همانطور که گفتم بازیهای قبل برای گذشته است و ما باید تلاش کنیم که در دیدار فردا به پیروزی برسیم و سه امتیاز را کسب کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.