ستاره پیشین تیم های بارسلونا و برزیل تاکید کرد پله و مارادونا بهترین های تاریخ هستند.

رونالدینیو: پله و مارادونا بهترین‌های تاریخ هستند/ مسی شایسته توپ طلا است

فوق ستاره برزیلی سابق دنیای فوتبال ضمن اعلام حمایت از لیونل مسی در راه کسب توپ طلا، اعتراف کرد که برای او بالاتر از پله و مارادونا در تاریخ فوتبال وجود ندارد.

به اساس نوشته سایت goal، قهرمان جام جهانی ۲۰۰۲ که در آخرین فصل حضورش در بارسلونا با لیونل مسی هم‌تیمی بود، بارها از فوق ستاره آرژانتینی تمجید و حمایت کرده و او را بهترین بازیکن سالیان اخیر فوتبال دنیا نامیده است، بار دیگر در گفتگو با خبرنگاران بر مواضع قبلی خود تاکید کرد: تمام بازیکنان عملکرد فوق العاده‌ای داشتند که همی‍ن مسئله کار را برای انتخاب بهترین بازیکن سخت می‌کند. با این حال، اجازه دهید با شما صادق باشم.

وی ادامه داد: من از مسی حمایت می‌کنم! لئو دوست من است و مانند آن‌چه برای تمام دوستانم می‌خواهم، مایلم او نیز خوشحال باشد. حتی اگر او با بازگشت به آرژانتین خوشحال می‌شود، من هم خوشحال می‌شوم چون با او دوست هستم.

با تمام این توصیفات، وقتی حرف از بهترین بازیکن تاریخ به میان می‌آید، رونالدینیو نامی از مسی نمی‌آورد: از نظر من، بالاتر و بهتر از پله و مارادونا در تاریخ فوتبال وجود ندارد. این دو بهترین‌های تاریخ هستند. 

رونالدینیو در پایان درباره نیمار هم صحبت کرد و مدعی شد فوق ستاره کنونی برزیل روزی بهترین بازیکن دنیا خواهد شد: نیمار هم از دوستان من است و مانند من در حال تاریخ‌سازی در بارسلوناست. اطمینان دارم نیمار روزی به بهترین بازیکن دنیا تبدیل خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.