برگزیدگان هفته اول ششمین پویش کتابخوانی «روشنا» معرفی شدند که یک کمک‌هزینه کربلا و یک کمک هزینه مشهد مقدس به دو نفر و سه کارت هدیه یک میلیون ریالی به شرکت‌کنندگان اهدا شد.

برندگان کربلا مشخص شدند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، در دوره ششم پویش مطالعاتی «روشنا»، به شرکت کنندگان به صورت هفتگی جوایزی اهدا می‌شود.

بر اساس این گزارش، مخاطبان می‌توانند با ارسال کد درج شده در کارت قرعه کشی همراه کتاب، از طریق پایگاه اطلاع رسانی «روشنا» یا پیامک کردن کد به سامانه 3000868585 در این پویش شرکت کنند.

در ششمین دوره این پویش، هر هفته یک کمک هزینه سفر عتبات عالیات، یک کمک هزینه سفر مشهد و سه کارت هدیه صد هزار تومانی به برندگان تعلق می‌گیرد.

بر اساس اعلام دبیرخانه پویش، 541 نفر از مخاطبین با ارسال کد به سامانه پیامکی و پایگاه اطلاع رسانی «روشنا»، در قرعه کشی هفته اول شرکت کرده‌اند که اسامی برندگان هفته اول به این شرح است:

علی سرایی از گنبد کاووس برنده کمک هزینه سفر عتبات عالیات

مهدی شریفی از خراسان رضوی برنده کمک هزینه سفر مشهد

برندگان کارت هدیه یک میلیون ریالی:

عصمت شاکری از یزد

محدثه صبور از اراک

مصطفی علیزاده از مشهد

پویش مطالعاتی «روشنا» با رویکرد ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی با سه کتاب «رحمت واسعه» که بیان خصایص حضرت امام حسین(ع) در اشارات آیت الله العظمی بهجت(ره)؛ «سقای آب و ادب» که روایتی نو از زندگانی حضرت ابوالفضل(ع) است به قلم سید مهدی شجاعی و همچنین کتاب «بچه‌های عاشورا» به قلم طاهره ایبد که به کودکان و نوجوانان عاشورایی پرداخته و ویژه رده سنی کودک و نوجوان است، از ابتدای ماه محرم میهمان خانواده‌های ایرانی شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از نحوه تهیه کتاب به پایگاه اطلاع رسانی پویش مطالعاتی «روشنا» به آدرس rushana.ir مراجعه کنید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.