با کوچ دسته جمعی ملی پوشان به یک تیم خاص در لیگ برتر والیبال به نظر می رسد سایر تیم ها برای کسب عنوان دوم خواهند جنگید.

کوچ دسته جمعی ملی‌پوشان به یک تیم خاص/ تک قطبی شدن لیگ برتر والیبال

به گزارش قدس آنلاین، رقابتهای لیگ برتر والیبال در فصل جدید از روز ۲۸ مهرماه با شرایطی خاص برگزار خواهد شد. نقل و انتقال بازیکنان در پیش فصل به گونه ای پیش رفت که از حالا همه قهرمانی تیم بانک سرمایه را مسجل می دانند و جام را برای شاگردان مصطفی کارخانه کنار گذاشته اند.

بدین ترتیب سایر مدعیان باید بیشتر به فکر کسب عنوان دوم باشند مگر اینکه اتفاقات غیرمنتظره ای در کوران مسابقات رخ بدهد و بر همه این پیش بینی ها خط بطلان بکشد. موضوعی که البته دور از ذهن نخواهد بود.

تیم والیبال بانک سرمایه که فصل گذشته نیز قهرمانی لیگ برتر را از آن خود کرده بود این بار با جذب دو دریافت کننده اصلی تیم ملی والیبال ایران یعنی میلاد عبادی پور و فرهاد قائمی کاملا تیم خود را به ترکیب اصلی تیم ملی تبدیل کرد.

سید محمد موسوی، شهرام محمودی، فرهاد ظریف، عادل غلامی، مهدی مهدوی، میلاد عبادی پور، فرهاد قائمی، علی شفیعی، علی جلالی ملی پوشان تیم بانک سرمایه هستند. در واقع از جمع ترکیب اصلی تیم ملی تنها سعید معروف در این جمع حاضر نیست که جای او را ژیگالدو پاسور پیشین تیم ملی لهستان و نیز مهدی مهدوی ذخیره معروف در تیم ملی پر خواهند کرد. با این اوصاف لیگ برتر تا حدی از حالت رقابتی خارج شده و بیشتر تک قطبی خواهد بود.

پیکان که پرافتخارترین تیم لیگ برتر به حساب می آید این بار سعید معروف را جذب کرده است. شاید این کار از نظر روانی روی حریفان تاثیر بگذارد. پیکان البته قصد دارد با بانک سرمایه رقابت کند و نزدیکترین تیم به آنهاست که البته کاری بسیار دشوار دارد. سعید معروف، امیر غفور، مهدی مرندی، مصطفی شریفات، محمد جواد معنوی نژاد، محمد فلاح، مسعود غلامی چهره های سرشناسی هستند که در این فصل با پیراهن تیم پیکان به میدان می آیند.

سومین تیمی که در این فصل ستاره جذب کرده شهرداری ارومیه است. این تیم به ناگاه با مشکلاتی مواجه شد تا جایی که یکی دو بازیکن قید رفتن به این تیم را زدند. مجتبی میرزاجانپور، رحمان داوودی، آرمین تشکری ملی پوشان این تیم هستند. دراگان تراویسا پاسور مشهور تیم ملی ایتالیا در سال های گذشته هم به این تیم پیوسته و اولی پکا، بازیکن پشت خط زن فنلاندی هم جذب شده است. آیا این تیم توان مقابله با بانک سرمایه و پیکان را دارد؟ برای رسیدن به پاسخ آن باید صبر کرد.

تک چهره های باقی مانده از تیم های ملی الف و ب نیز در تیم های دیگر پخش شده اند و این تیم ها در حال حاضر جزو مدعیان قهرمانی به حساب نمی آیند. نکته جالب اینکه تیم کاله آمل بازیکنان تیم جوانان ایران را جذب کرده تا زیر نظر بهروز عطایی سرمربی جوانان ایران به فعالیت بپردازند. رسول آقچه لی، امیر حسین اسفندیار، اسماعیل مسافر، جواد کریمی، اسماعیل طالبی بازیکنان تیم جونان ایران هستند که در ترکیب این تیم قرار می گیرند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.