فدراسیون فوتبال این‌قدر بی‌پول است که دپارتمان فوتبال ملی آن مستقیما می‌خواهد از رئیس‌جمهور پول بگیرد!

تاج و دوستان در اوج انزوا/ کف‌گیر دقیقا ته دیگ است!

به گزارش قدس آنلاین، درحالی که فوتبال ایران 10 میلیون دلاری از فیفا طلب دارد، نمی تواند ریالی از این پول را زنده کند و جلسات متوالی و مکاتبات شان با فاطیما، دبیرکل فیفا و شخص اینفانتینو به نتیجه ای نرسیده است.

خبرآنلاین در این مورد نوشت: دولت هم تقریبا پولی برای پرداخت به فدراسیون ندارد. وزارت ورزش هم حدود 60 میلیارد تومان از پول های نداشته اش را باید برای پاداش های قهرمانان ملی بپردازد و عملا اصلا پولی نیست که بخواهند به فدراسیون فوتبال بدهند. البته این برای زمانی بود که هیچ مشکل و اختلافی وجود نداشت.

مهمترین جایی که تاج و دوستان از آن پول می گیرند، پاداش های مقطعی حسین هدایتی است که او هم تا زمان مشخص نبودن سهمش از پرداخت پاداش ها در خبرسازی های کنار تیم ملی، خیلی پا پیش نمی گذارد و نمونه اش می شود اختلاف اخیرش با مدیران پرسپولیس. برای فدراسیونی که نیاز به سالی 50 میلیارد پول دارد و حالا هم اسپانسر اصلی لیگش که تقریبا بخش عمده هزینه ها را تامین می کرد، روی هوا رفته است و پول های فیفایش هم نمی رسد، عملا آن پاداش ها، رقمی نمی شوند.
در این شرایط بی پولی، کار به جایی رسیده که افشین پیروانی از سوی دپارتمان تیم ملی مسئول می شود تا از شخص رئیس جمهور استمداد کمک کند!

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.