رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در جمع طرفداران جمهوری خواهان تاکید کرد، اگرچه انتخابات آمریکا تکان‌ها و چرخش‌های سیاهی داشته اما حزب جمهوری خواه چیزی فراتر از نامزدش در این انتخابات است.

حزب جمهوری خواه فراتر از نامزدش در انتخابات است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، به نوشته روزنامه ایندیپندنت، پل رایان، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در جمع طرفداران حزب جمهوری خواه در شهر مدیسون، مرکز ایالت ویسکانسین به قباحت و زشتی مناظره اخیر پرداخت و گفت: می‌دانم گاهی اوقات این انتخابات تکان‌ها و چرخش‌های بسیار سیاهی داشته است و به همین خاطر معتقدم بسیار مهم است که یک گام به عقب برداریم و نشان دهیم که این انتخابات به طور کلی برای چیست.

وی افزود: زیر تمامی این دروغ‌های زشت یک اختلاف دیرینه میان دو فلسفه حاکم وجود دارد؛ یکی از آن‌ها به دنبال حفظ اصول اساسی کشورمان یعنی آزادی و برابری است و دیگری قصد جایگزینی آن را دارد.

این اظهارات رایان در واکنش به اتهامات اخیر علیه دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواهان مطرح شد؛ اتهاماتی که دنبال انتشار ویدئویی مربوط به سال 2005 میلادی که در آن ترامپ به خاطر تعرضات جنسی که به زنان داشته به خود می‌بالد، مطرح شدند و ترامپ آن‌ها را به عنوان یک مشت حرف پوچ و بی‌اساس رد کرد.

رایان اخیرا ادعا کرد که دیگر قادر به دفاع از ترامپ پیش از برگزاری انتخابات نیست و نخستین کمپین انتخاباتی‌شان را که برای روز دوشنبه برنامه ریزی شده بود لغو کرده و در عوض به طور کلی بر حزب جمهوری خواه تمرکز کرده است.

پل رایان اظهار کرد: از هر 10 آمریکایی هفت تن موافقند که کشور ما در مسیر اشتباهی قرار دارد. ما این فرصت را داریم تا حل مشکلات آمریکا را آغاز کنیم. حزب جمهوری خواه همچنان بر اصول و قوانین اساسی پایبند است.

وی افزود: در انتخابات تنها تصمیم نمی‌گیریم که چه کسی رهبر ما باشد، ما انتخاب می‌کنیم که برای چند سال آتی چه نوع کشوری می‌خواهیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.